5 persone arrestate in un accidente di telecabina in Antalya

U Ministru di a Ghjustizia, Yılmaz Tunç, hà annunziatu chì 14 di i 5 suspettati sò stati arrestati in u scopu di l'inchiesta nantu à l'accidentu di telecabina in Antalya, un ordine di cuntrollu ghjudiziariu hè statu emessu per 8 suspettati è una persona hè stata liberata.

U Ministru di a Ghjustizia, Yılmaz Tunç, hà annunziatu chì un rapportu preliminare hè statu preparatu in u scopu di l'investigazione ghjudiziaria iniziata da u Procuratore di Antalya in quantu à l'incidentu in u quale 1 persona hè morta è 17 persone sò state ferite per via di a rottura di u palu di funivia è una di e cabine chì cascanu in Antalya.

U Ministru Tunç hà dichjaratu chì in u rapportu preliminare preparatu da u pannellu di esperti di l'espertu in u scopu di l'inchiesta, e dichjarazioni è dichjarazioni di i denuncianti è e difese di i suspettati sò stati valutati inseme, è chì 14 di i 5 suspettati chì sò stati presi in custodia. , cumpresa a cumpagnia chì opera a linea di telefuninu è l'ufficiali è l'impiegati di a cumpagnia rispunsevuli di u mantenimentu è a riparazione di a linea di telefuninu, sò stati arristati chì un ordine di cuntrollu ghjudiziariu hè statu datu per 8 suspettati è una persona hè stata liberata. è chì l'inchiesta ghjudiziaria cuntinueghja.