9. A Nave di a Gentile Arriva in Egittu

ANKARA (IGFA) - A Nave di Bontà, chì hè a 7a nave mandata da Turchia à e vittime di u cunflittu in Gaza dapoi u 9 d'ottobre, hà mandatu 3 mila 774 tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu, in particulare alimentazione, refuggiu, igiene è forniture per i zitelli, da Mersin Port à El- L'Egittu, l'Egittu l'hà purtatu à u portu di Aris.

A 9ª Nave di Bontà, chì hè a nave chì hà purtatu u più aiutu in una volta sottu a coordinazione di a Mezzaluna Rossa Turca è AFAD, hè stata accolta in u Portu di El-Ariş da l'Ambasciadore Turcu di u Cairo Salih Mutlu Şen, Crescente Rossa Turca, AFAD, Squadre UMKE è Crescent Red Egiziana. L'ambasciadore Şen hà ringraziatu quelli chì anu cuntribuitu à l'aiutu è hà dettu: "A Turchia hè veramente in prima linea di a liga mundiale in l'aiutu umanitariu. "Questu hè duvuta à a generosità, a filantropia è l'aiutu di a nazione turca è di u nostru populu, è a mobilizazione efficace è sincera di urganisazioni cum'è a Mezzaluna Rossa Turca, AFAD è e nostre organizzazioni non governamentali per u populu di Gaza", disse. .

9. U Kindness Ship hà un totale di 227 milioni di dollari di materiali d'aiutu, cumprese 826 mila pacchi alimentari, 700 tunnellate di farina, 14 kg di alimenti senza glutine, è ancu 700 mila 2 pacchetti di pannolini per i zitelli, 400 mila dorme. sacchetti è 6.1 tunnillati d'altri aiuti varii. I materiali seranu prima scaricati in l'area di almacenamento temporale creata da u staffu espertu di a Crescent Red Turca in a zona portu di El-Arish. Tandu serà consegnatu à Gaza via a Porta di a fruntiera di Rafah cù camioni coordinati da a Crescent Red Egiziana.

"TUTTI L'AIUTI ENTRA A GAZA UNU PER UNU"

L'ambasciadore Şen hà dichjaratu ch'elli sò in coordinazione cù a Mezzaluna Rossa Turca è l'AFAD è chì anu u scopu di mandà una nave à Gaza almenu ogni 2 settimane è hà dettu: "Femu queste in coordinazione cù a Mezzaluna Rossa Egiziana, u Ministeru di l'Affari Esteri. Affari, l'autorità di sicurità, tutti. Ùn hè micca un travagliu faciule, ma i nostri autorità anu stabilitu un sistema di travagliu cusì bonu cù i so interlocutori chì travaglia assai bè. A nostra speranza hè chì i nostri aiuti cuntinueghjanu à ghjunghje in a manera più efficace è rapida.

Türkiye hè u paese chì manda u più aiutu à GAZA

A Crescent Red Turca, chì travaglia per assicurà chì l'aiutu ghjunghje rapidamente à Gaza, hà 4 persunale in Gaza, 4 in Egittu, 2 in Cisjordania / Ghjerusalemme è 1 in Ghjordanu. U 2 per centu di e 737 tunnellate di materiale d'aiutu umanitariu mandatu da a Mezzaluna Rossa cù a Nave Kindness in marzu hà ghjuntu à Gaza. Ancu s'è una media di 97 à 100 camioni sò permessi di passà per Gaza per ghjornu in e cundizioni attuali, finu à 150 camioni d'aiutu umanitariu sò permessi in a regione per ghjornu in i tempi normali.