Direzzione di Gestione di l'Immigrazione per recrutà 382 travagliadori

Un annunziu di reclutamentu permanente hè statu publicatu da u Ministeru di l'Affari Interni, Direzzione di Gestione di l'Immigrazione! In cunfurmità cù e disposizioni di a Legge di u travagliu N ° 4857 è u Regolamentu nantu à e Prucedure è i Principi da Applicà à u Reclutamentu di i Travagliatori à l'Istituzioni è l'Organizazioni Publici, u persunale serà reclutatu attraversu l'Agenzia Turca per l'Impiegazione (İŞKUR) per i posti di travagliadori permanenti chì A distribuzione hè mostrata in a tabella sottu, per esse impiegata sottu u cumandamentu di a nostra Presidenza, a Direzzione Provinciale di a Gestione di a Migrazione di Istanbul.

METODU D'APPLICAZIONE, LOCU E DATA

L'applicazioni saranu fatte in linea via l'Agenzia Turca per l'Impiegazione (İŞKUR) (esube.iskur.gov.tr) trà 22/04/2024 - 26/04/2024. L'applicazioni presentate in persona, per posta o per e-mail ùn saranu micca accettate.

PROCEDURE DI DRAW

U sorteggio di i candidati nantu à a lista mandata da l'Agenzia per l'Impiegazione Turca (İŞKUR) si terrà u 08/05/2024 à 10:30 à a Sala di l'Assemblea di a Direzzione Provinciale di a Gestione di l'Immigrazione di Istanbul (Hırka-i Şerif Mahallesi Adnan Menderes Bulvarı No : 64 Fatih Si terrà in presenza di un nutariu publicu à /Istanbul). Se ci hè un cambiamentu in questa data specificata, un annunziu riguardanti a nova data di sorte serà fattu nantu à u situ web di a Direzzione di Gestione di a Migrazione. Trà tutti i candidati, 4 (quattru) volte u numeru di impieghi aperti è u listessu numeru di candidati sustituti seranu determinati per lotteria. I candidati selezziunati seranu annunziati nantu à u situ web di a Direzzione di Gestione di l'Immigrazione (www.goc.gov.tr), è ùn sarà micca fatta una notificazione scritta separata à i candidati. I candidati chì sò determinati in u risultatu di u sorteggio è rispondenu à i requisiti di l'applicazione seranu purtati à l'esame orale. I candidati puderanu participà à u sorteggio chì si terrà in presenza di un nutariu.

PROCEDURE DI CONSEGNA DI DOCUMENTI

I ducumenti da esse dumandati à i candidati determinati cum'è i candidati principali è di riserva in u risultatu di u sorteggio, è ancu u locu è e date di consegna di i documenti, seranu annunziati nantu à u situ web di a nostra Presidenza (www.goc.gov). .tr).

PROCEDURE D'ESAMI ORALI È PRATICHE

1) U locu di l'esame è e date di i candidati chì sò determinati à scuntrà e cundizioni specificate dopu avè esaminatu i documenti presentati è chì anu u dirittu di piglià l'esami orali è pratichi seranu annunziati nantu à u situ web di a Direzzione di Gestione di l'Immigrazione (www.goc). .gov.tr). Nisuna notificazione scritta serà fatta à i candidati.

2) L'esame orale si terrà per misurà e cunniscenze è e cumpetenze prufessiunali di i candidati in u campu di u serviziu è e cumpetenze prufessiunali ch'elli saranu rispunsevuli, è in cunfurmità cù i so livelli di educazione.

3) L'esame praticu serà tenutu per a pusizione di u cunduttore, è l'esame praticu serà tenutu à u veiculu per misurà e cumpetenze di guida di i candidati, a capacità di guida è a cunniscenza di a professione di guida.

4) Per esse cunsideratu successu in l'esame praticu, a media aritmetica di i punteggi chì deve esse datu fora di 100 punti pienu deve esse almenu punti 60. Tutti i candidati chì anu successu in l'esame praticu seranu invitati à l'esame orale.

5) U puntu di l'esame orale serà determinatu basatu annantu à a media aritmetica di i punteggi dati separatamente da u presidente è i membri di a commissione d'esame. In l'esame orale, tutti i candidati seranu valutati da 100 (centu) punti pieni. U puntuatu datu serà utilizatu per a basa di u candidatu per l'appuntamentu è a classificazione di successu. Per esse cunsideratu successu in l'esame orale, deve esse ottenutu almenu 60 (sixanta) punti.

In casu di ugualità di punti di successu, rispettivamente; Basatu nantu à u livellu di educazione di u candidatu à u mumentu di a candidatura, a classificazione di successu serà determinata partendu da u puntu più altu, dendu priorità à quelli chì anu finitu una educazione superiore, o, se i so livelli di educazione sò uguali, à quelli chì anu un più altu. puntuazione di graduazione.

U tribunale d'esame determinarà u principale è u listessu numeru di candidati sustituti cum'è u numeru di pusizioni annunziate, partendu da u candidatu cù u puntu di successu più altu.

6) Candidati chì anu successu cum'è candidati primari è riservati in u risultatu di l'esami orali è pratichi; Serà annunziata nantu à u situ web di a Direzzione di Gestione di l'Immigrazione (www.goc.gov.tr) in modu chì ogni candidatu pò vede i so risultati, è ùn serà micca fatta una notificazione scritta separata à i candidati. I candidati chì anu u dirittu di piglià l'esami orali è pratichi, ma ùn anu micca sustinutu l'esame à a data di l'esame annunziata, saranu ritenuti chì anu persu u dirittu di piglià l'esame.

E) OPOSIZIONE A I RISULTATI DELL'ESAME

I candidati ponu appellu à u Cunsigliu di Esame in 5 (cinque) ghjorni di travagliu da l'annunziu di i risultati di l'esame orale è praticu. L'obiezioni fatte sò decise da u Cunsigliu di Esame in 5 (cinque) ghjorni di travagliu dopu chì sò ricevute da u Cunsigliu di Esame. A decisione finale hè notificata à l'oggettu per scrittura. Petizioni senza numeru ID TR, nome, cognome, firma è indirizzu, l'obiezioni fatte per fax o e-mail, è l'obiezioni fatte dopu a scadenza ùn saranu micca considerate.

PROCEDURE DI APPUNTAMENTI

1) I candidati chì sò eligibili per esse numinati presentanu i ducumenti richiesti da a Direzzione di Gestione di l'Immigrazione in persona o per mail finu à a data da esse specificata dopu.

2) Quelli chì sò numinati devenu principià e so funzioni in 15 (quindici) ghjorni da a notificazione di l'appruvazioni di l'appuntamentu.

3) Quelli chì rinunzià u so dirittu à appuntamentu è quelli chì ùn anu micca cumpletu i cundizioni richiesti ùn saranu micca numinati. L'appuntamenti di quelli chì sò stati numinati è chì ùn cumincianu micca e so funzioni in 15 (quindici) ghjorni da a notificazione di l'appruvazioni di l'appuntamentu, senza scusa legale, seranu annullati. I cuntratti di quelli chì sò impiegati, s'ellu hè dopu determinatu chì ùn anu micca cumpletu i cundizioni necessarii, seranu terminati.

4) Un periodu di prova di dui mesi serà applicatu per i travagliadori chì sò numinati è cumincianu à travaglià. U cuntrattu di u travagliu di i travagliadori chì fallenu à a fine di u periodu di prova serà terminatu senza alcun preavvisu è senza compensazione.

5) L'appuntamenti ponu esse fatti trà e riserve secondu l'ordine in a lista di successu, à i posti chì restanu vacanti o vacanti per via di non-appuntamentu per i motivi sopra menzionati, annullamentu di appuntamenti o morte è terminazione di u cuntrattu, micca più di un Periudu di un annu da a data di finalizazione di a classificazione di successu, finu à l'annunziu riguardanti l'esame sussegwenti da esse tenutu per i stessi posti. Quelli altri ch'è questi ùn puderanu micca riclamà alcun dirittu.

G) ALTRE MATTIE

1) I candidati sò cunsiderati chì anu accettatu u mudellu di travagliu di turnu è ùn deve micca avè alcun ostaculu à travaglià in turni.

2) L'esami di quelli chì si trovanu chì anu fattu falsi dichjarazioni durante l'applicazione è e prucedure seranu cunsiderati invalidi è i so appuntamenti ùn saranu micca fatti, è ancu s'è i so appuntamenti sò fatti, seranu annullati. Una denuncia penale serà presentata contr'à queste persone à l'Uffiziu di u Procuratore Pùblicu Capu per applicà e disposizioni pertinenti di u Codice Penale Turcu.

3) L'infurmazioni da esse datu à i candidati in tutte e tappe di stu esame, da l'applicazione à u reclutamentu, è i risultati di l'esame orale seranu annunziati nantu à u situ web di a Presidenza (www.goc.gov.tr) per chì ogni candidatu pò vede i so risultati.