A cunfidenza di l'Investitori Stranieri in i Bonds Chinese hà cullatu

A quantità di ligami chinesi detenuti da investitori stranieri hà registratu un aumentu netu di 2024 miliardi di dollari in u primu trimestre di u 41,6. Questa quantità mostra chì l'assi totali di ligami stranieri di 2023 miliardi di dollari registrati in 23 sò quasi radduppiati.

Direttore diputatu di l'Uffiziu di u Statu di u Foreign Exchange è SözcüIn a cunferenza di stampa, Wang Chunying hà dettu chì l'investimenti di l'istituzioni straniere in i bonds chinesi anu aumentatu dramaticamente recentemente. In fatti, da a fine di marzu, più di 70 100 istituzioni da più di 0,2 paesi è regioni sò entrati in u mercatu di bonu cinese. I so assi superanu $ 570 miliardi, un incrementu di circa 2,6 per centu cumparatu cù l'annu passatu è cusì ammontu à circa XNUMX per centu di i bonds domestici totali.

Wang hà dichjaratu chì l'investimentu d'oltremare in i bonds domestici hà una struttura raghjone è furnisce ritorni stabili. In questu cuntestu, i banche cintrali stranieri è l'istituzioni finanziarii anu aumentatu l'investimenti à mediu longu, cum'è i boni di tesoru.
Cunsiderendu i sviluppi futuri, Wang aspetta chì l'investimenti istituzionali stranieri in i boni chinesi mostranu una crescita stabile. Stu prucessu; Hè pensatu à esse sustinutu da un ambiente macroeconomicu sanu, un tassu di scambiu di yuan equilibratu, è l'usu crescente di u yuan in transazzione transfrontaliera globale.