U 23 d'aprile, a Festa di i zitelli hè finita cù e spettaculi di i Picculi Studienti

4 studienti trà l'età di 6 è 160, chì studianu à u Centru di Sviluppu Sociale Hüdavendigar è a Casa d'Informazione Demirkapı Şükran Gönenç, operante sottu a Direzzione di i servizii di a ghjuventù è di i servizii sportivi di a municipalità di Osmangazi, anu preparatu un spettaculu speciale per u 23 d'aprile. I picculi studienti anu prisentatu i spettaculi chì anu preparatu apposta per u 23 d'aprile à quelli chì sò venuti à vede, à l'avvenimentu tenutu à Dikkaldırım Indoor Sports Hall. Famiglie è citadini fighjulavanu l'innu naziunale, accende in u tè, iogurtu di Silifke, cagliata cruda, u zitellu turcu è i ghjochi olimpichi eseguiti da i picculi studienti cun grande ammirazione.

Parlendu à a ceremonia, u direttore di i servizii di a ghjuventù è di i servizii sportivi di a municipalità di Osmangazi, Tamer Balaban, hà dettu: "A celebrazione di u 23 d'aprile in Osmangazi hà iniziatu cù cuncerti è avvenimenti in Demirtaş. Cuntinuò cù a grande marcia di u cortu in Cumhuriyet Street. Hè finitu cù l'attività chì avemu fattu oghje. "I nostri picculi studienti ci anu datu spettaculi assai belli", disse.

Famiglie è citadini chì anu vistu i spettaculi urganizati da i chjuchi di talentu applaudianu è felicitavanu longu i studienti.