U Festival di i zitelli di 3 ghjorni principia in Kocasinan

Festival di i zitelli tenutu in u Parcu Sümer in Sümer Yenimahalle, ospitatu da a Municipalità di Kocasinan; U sindaco di Kocasinan Ahmet Çolakbayrakdar, u guvernatore di u distrittu di Kocasinan İlhan Abay, u direttore di l'educazione naziunale di u distrittu di Kocasinan Adnan Göllüoğlu, u direttore di a salute di u distrittu di Kocasinan Dr. Rabiye Özlem Ulutabanca, rapprisentanti di istituzioni è urganisazioni pubbliche, membri di u cunsigliu municipale, capi, citadini, studienti è e so famiglie anu assistitu.

Felicitandu a festa di tutti i zitelli di u mondu, u sindaco Çolakbayrakdar hà enfatizatu chì, cum'è a municipalità di Kocasinan, sò implicati in ogni aspettu di a vita è hà dettu: "Femu grandi sforzi per chì tutti i nostri figlioli anu l'uppurtunità di campà in una Turchia più bella. è Kayseri. Mi ricordu cun gratitùdine Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì ci hà permessu di campà in libertà in queste terre è rigalatu sta festa à i nostri figlioli. Vulemu misericordia à tutti i nostri martiri chì sò morti. Ùn ci hè nisuna altra nazione o paese in u mondu chì hà una festa per i so figlioli. Semu una nazione è un statu chì hè unicu solu per a Nazione Turca è a Republica di Türkiye, è hè una festa per i nostri figlioli. I nostri figlioli sò furtunati à questu puntu. Tutti i zitelli di u mondu gridanu amore, pace è fratellanza sottu un tettu à u mondu sanu à l'occasione di sta festa. Hè per quessa chì basgiamu l'ochji di i nostri figlioli. Cum'è a municipalità di Kocasinan, e nostre priorità sò di permette à i nostri citadini di campà più in pace, di fà a so vita più faciule è di aumentà u so benessere. Ma u mottu di a nova era hè chì simu implicati in tuttu ciò chì permetterà à e persone di campà una vita più felice in u so ambiente. Semu inseme cù tutti da 7 à 70 è furnisce li bellezza, sia durante e nostre vacanze naziunali è spirituali è cù diversi avvenimenti. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu. "Sempre aumenteremu u nostru sustegnu per custruisce a Turchia di u futuru", disse.

U guvernatore di u distrettu di Kocasinan, İlhan Abay, hà ringraziatu u sindaco Çolakbayrakdar per i servizii di a municipalità di Kocasinan è hà dettu: "Prima di tuttu, felicitemu tutti i nostri figlioli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à sta bella festa", disse.

Dopu chì i premii sò stati attribuiti à e scole chì anu classificatu u più altu in a cultura è i campi suciali trà e scole in u distrittu, i zitelli anu avutu un tempu piacevule à l'avvenimentu, chì includeva diversi spettaculi cum'è spettaculi folklore, musica-coru, teatru di i zitelli, Hacivat. - Karagöz, pagliacci è gruppi di ghjocu.