Firma chì darà un esempiu per Turchia

U sindaco di a municipalità metropolitana di Eskişehir, Ayşe Ünlüce, è u presidente di l'Associazione Eskişehir Young Businessmen (ESGİAD), Ulaş Entok, anu creatu una cuscenza impurtante firmendu u "Protokollu di Equità", chì serà un esempiu per tuttu u paese.

U sindaco metropolitanu Ayşe Ünlüce cuntinueghja à accettà visite di felicitazione. Infine, u presidente di l'Associazione Eskişehir Young Businessmen (ESGİAD), Ulaş Entok, è i membri di u cunsigliu si sò riuniti cù u sindaco Ünlüce à a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana.

Felicitando a Ünlüce per u so successu in l'Elezzioni Locali di u 31 di Marzu, Ulaş Entok hà dettu: "Cum'è prima donna sindaca metropolitana di Eskişehir, simu felici di vedevi quì è vi auguremu un grande successu in u vostru duvere". disse.

Entok hà dichjaratu dopu chì anu decisu di cambià u nome di l'associazione in Eskişehir Young Businessmen Association (ESGİAD), cunziddiendu u fattu chì Eskişehir hà un sindaco metropolitanu femminile è a sensibilità di e donne trà a gestione è i membri. Entok hà dichjaratu ch'elli seranu felici di vede u presidente Ünlüce cum'è un membru onorariu di l'unità di e donne chì deve esse stabilitu, cù u protocolu da esse firmatu.

U presidente Ünlüce hà ancu ringraziatu Entok è a so squadra per i so pinsamenti graziosi è hà dettu: "In u quadru di u Protocolu di Equità chì avemu firmatu, l'unità di e donne da esse stabilita in l'associu farà studii nantu à l'imprese per sustene l'impieghi di e donne. Felicita u nostru presidente ESGİAD Ulaş Entok è a so gestione per una gentilezza cusì ingenua, è vogliu ringraziallu per l'appartenenza onoraria di l'unità di e donne da esse stabilita ". disse.

Dopu à i discorsi, u protocolu hè statu firmatu. A visita hè finita cù una foto scattata.