A nova libreria di İnegöl hè stata aperta

Un novu hè statu aghjuntu à e Librarie On Duty, chì a Municipalità di İnegöl hà sviluppatu nantu à a dumanda di i ghjovani per spazii novi è sfarenti è hà purtatu u primu in a cità in 2020. A Municipalità di İnegöl, chì prima offriva 4 Librerie di Duty separati cù caratteristiche diverse in punti diversi, à u serviziu di i ghjovani, hà apertu a 2a Libreria di Duty, chì hè stata preparata cum'è un edifiziu di 5 piani in a nova Zona Vita è Piazza di a cità. è appellu à tutti l'età, cù una ceremonia chì si face oghje. U centru, chì hà una capacità tutale di 20 studienti cù 240 mila libri, spazii di computer, spazii di studiu di gruppu, spazii di studiu accademicu è sezioni di studiu, hè stata inundata di studienti u primu ghjornu chì hè stata aperta.

A cerimonia d'apertura di a Libreria New Duty hè stata fatta cù u prugramma chì hà tenutu oghje. L'ex Ministru di l'Industria è a Tecnulugia è u deputatu di Bursa Mustafa Varank, u deputatu di Bursa di u Partitu AK Ayhan Salman, u presidente provinciale di u partitu AK di Bursa Davut Gürkan, u guvernatore di u distrettu di İnegöl Eren Arslan, u sindaco di İnegöl Alper Taban, i rapprisentanti di u partitu puliticu, i rapprisentanti di l'ONG è parechji invitati anu assistitu à a cerimonia. .

Ùn avemu micca dissolvutu a fiducia pusata in noi

Parlendu à l'apertura di a ceremonia, u sindaco di İnegöl, Alper Taban, hà dettu: "Avemu tenutu una elezzione assai recentemente. Spergu chì serà benefica per u nostru İnegöl è i nostri citadini. Vogliu ringrazià a ghjente di u distrittu chì hà cunfidatu in noi è trasmette sta fiducia. "Spergu, continueremu u nostru travagliu senza tradisce a so fiducia", disse.

A LIBRARIA PIÙ GRANDE DI A CITTA

Nutendu chì hè un ghjornu speciale per İnegöl, Taban hà cuntinuatu cusì: "Oghje, prima di tuttu, apremu a nostra Libraria Duty. In seguitu, apriremu a 50th International İnegöl Furniture Fair in a nostra cità. Quessi sò travaglii assai piacevuli è piacevuli per İnegöl. A nostra cità cresce è si sviluppa, a capacità di pruduzzione hè in crescita, u cunfortu, a qualità, a pace è a felicità di u nostru populu sò in crescita. Custruemu ste biblioteche per sensibilizà i nostri studienti, ma in verità, grazia à sti lochi, anu aumentatu ancu di più a nostra cuscenza. Abbraccianu sti lochi è cuminciaru à aduprà, facennu sentenu chì sti lochi eranu necessarii. "Apremu oghje a più grande è a 5a Libreria Duty in a nostra cità".

FRA SERVICE CUN SISTEMA DE RÉSERVATION

"Avemu chjamatu questi lochi On Duty Bookstores. Avemu da travaglià flexibule secondu i nostri figlioli quì. Stu locu serà apertu da 08.00 à a matina finu à 24.00 à a sera. Questa hè una libreria custituita da 1400 m2 è 2 piani. A diferenza trà sta libreria è e biblioteche fora di İnegöl hè chì travaglia cù un sistema di riservazione. Questu hè un centru chì hè sempre pienu. Stu termu, avemu aghjustatu un novu à questu, avemu stabilitu un sistema d'informazione parenti. I nostri genitori puderanu ancu seguità ciò chì i nostri studienti facenu quì ".

U LOCAL PER I GIOVANI IN U SPAZU VIVU

"L'area induve si trova a nostra biblioteca hè u Spaziu Viventi di a nostra cità. Quì avemu edifici di serviziu, caffetterie è ristoranti, è parcheghji. "I nostri citadini usanu questi lochi gratuitamente".

Hè assai preziosa per creà tali zoni in u centru di l'Inegol

U deputatu di AK Party Bursa Ayhan Salman hà dichjaratu chì anu apertu una bella biblioteca induve i ghjovani ponu passà un bellu tempu è hà dettu: "Ci hè assai da dì annantu à questu locu sanu. Hè assai preziosu per avè una piazza cusì bella, per sguassà l'edificiu di u guvernu è creà una bella piazza quì, è per creà spazii cusì spaziosi in u centru di İnegöl. "Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu", disse.

APPREZIU L'ARIA CHE A SQUADRA AGGIUGA A CITTA

L'anzianu Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu ch'ellu apprezzava l'atmosfera chì a piazza ch'elli eranu in aghjunghje à a cità ogni volta chì l'hà vistu. Varank hà dettu: "Spergu, ci sforzemu di cuntinuà i nostri servizii cusì cù u sustegnu chì a nostra nazione ci dà. Avemu lasciatu l'alizzioni di u 31 di marzu. A nostra nazione hà manifestatu u so apprezzamentu per noi in certi cità è per i diversi candidati in altri. L'apprezzazione di a nostra nazione hè sopra à tuttu. Se ùn pudemu micca ottene u successu chì vuliamu, circheremu i difetti è i difetti in noi stessi. Faremu un bilanciu di induve ùn pudemu micca vince u cori di i nostri citadini, unu à unu. Cuntinueremu i nostri servizii in u periodu à vene è striveremu per rinfurzà u nostru postu in u core di i nostri citadini. Oghje, simu in prisenza di i nostri citadini cù una ceremonia d'apertura dopu à l'elezzione è a festa. Credu chì a bibbiuteca aperta quì serà u numeru unu per ogni ghjovanu amicu nostru. Serà un locu induve e nostre famiglie ponu mandà i so figlioli in modu sicuru è cun tranquillità. Vogliu ringrazià u nostru presidente Alper. U nostru presidente hà dettu chì in u primu prughjettu di stu edifiziu, l'edifiziu esistente era pianificatu cum'è un edifiziu di serviziu. Ma avemu vistu chì ùn ci hè più bisognu di tali edifici di serviziu, disse. Ellu disse: "Avemu pensatu chì pudemu usà stu locu per i nostri figlioli da İnegöl è l'hà trasfurmatu in una biblioteca esemplare". "Questu hè municipalismu da u core, questu hè u veru municipalismu significa", disse.

Dopu à i discorsi, l'inaugurazione hè finita cù un tagliu di nastri è una visita di a libreria. Membri di u protocolu cù i studienti in a biblioteca sohbet Hà fattu ancu valutazioni nantu à u centru.