A polizia in Ankara hà purtatu gioia di vacanze à i zitelli in l'uspidale!

E squadre di a Pulizzia di a Pruvincia di Ankara affiliate cù u Dipartimentu di a Pulizzia Pruvinciale di Ankara anu visitatu i zitelli chì ricevenu trattamentu è celebranu e so vacanze. I zitelli chì cavalcavanu poni in l'uspidale anu sperimentatu gioia durante e vacanze.

E squadre di polizia da u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale di Ankara anu visitatu i zitelli chì ricevenu trattamentu in l'Hospital di i zitelli di l'Hospital di Ankara Bilkent City. E squadre di l'Unità di a Pulizzia Muntata, a Polizia di i zitelli, l'Operazioni Speciali, a Polizia di Riot, a Pulizia di Traffic, a Pulizia di Yunus è l'unità Anti-Smuggling è Crime Organizatu (KOM) sò ghjunte in l'uspidale è celebranu u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli di i zitelli. . In l'avvenimenti tenuti in u giardinu di l'uspidale, i zitelli cavalcavanu i poni accumpagnati da e squadre di l'Unità di a Pulizzia Muntata, pigliavanu ritratti è ghjucanu ghjoculi cù i cani narcotici. E squadre di pulizzia anu liberatu palloncini in u celu per i zitelli chì anu ricivutu trattamentu in a sala è ùn pudianu micca esce è hà salutatu à i zitelli.

U Medicu Capu di l'Ospedale di i zitelli di l'Hospital di Ankara Bilkent, Namık Yaşar Özbek, hà dichjaratu chì anu urganizatu alcuni avvenimenti per u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli è hà dettu: "Avemu urganizatu un divertimentu per i nostri figlioli inseme cù u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale. I nostri pazienti in l'ambulatoriu, a sala d'urgenza è u serviziu anu assistitu à questu divertimentu. "Diverse unità di polizia cum'è a polizia muntosa, a polizia di i cani, l'operazioni speciali è a polizia di rivolta anu participatu ancu à a manifestazione", disse.