Prima Azzione, Prima Bona Nutizia da Yusuf Alemdar

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Yusuf Alemdar, hà annunziatu a so prima azzione dopu l'elezzioni. U sindaco Alemdar hà annunziatu chì anu decisu di applicà un scontu di 20 per centu nantu à l'acqua utilizata per l'abitazione è chì a decisione entre in vigore dopu a prima riunione di u cunsigliu.

U sindaco Alemdar, chì hà cuminciatu à piglià passi d'azzione per Sakarya cù una bona nutizia, hà dettu chì u scontu cumincià à esse riflessu nantu à i citadini da maghju. Cù sta regulazione, 1 milione di residenti di Sakarya riceveranu avà u serviziu di usu di l'acqua offrittu da l'Amministrazione di l'Acque è Fognaria di a Municipalità Metropolitana di Sakarya (SASKİ) à una tarifa scontata. U regulamentu s'applicà solu à l'acqua utilizata in residenze.

"Avemu fattu i passi necessarii"

U sindaco Alemdar hà dettu: "Avemu decisu di applicà un scontu di 20 per centu nantu à l'acqua per cuntribuisce à u benessere di i nostri citadini. Comu sapemu, a ghjente di Sakarya beie l'acqua più diliziosa in Turchia. Cù sta decisione, a nostra acqua, chì hà a più alta qualità trà tutte e cità, ghjunghjerà avà à e nostre case à prezzi accessibili. U nostru scopu hè di esse unu di i cumuni chì offrenu acqua à i so citadini à u prezzu più prezzu. Avemu fattu i passi necessarii, spergu chì decideremu nantu à u scontu chì applichemu per l'acqua utilizata in casa in l'assemblea di maghju. "Puderia esse benefica per ognunu di i nostri citadini", disse.

"VIDEremu NOVI ESEMPI À TEMPU"

Enfatizendu chì anu da cuntinuà à piglià passi per fà a vita più faciule in l'ecunumia, a vita suciale è in ogni campu, u sindaco Alemdar hà dettu: "Travaglieremu per assicurà chì i nostri citadini prufittà di tutti i belli aspetti di a nostra cità, chì hè un paradisu. cù u so verde, natura è risorse naturali. Avemu u scopu di offre l'opportunità in a vita suciale, l'ecunumia è tutti i campi di a vita à i nostri citadini in u modu più apprupriatu. Spergu chì vedemu esempi di questu in parechje zone in un futuru vicinu ".

A decisione hè prevista per entra in vigore dopu a riunione parlamentaria.