Prima Reunione Assemblea di a Nova Era in Efes Selçuk 

U sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel hà apertu a riunione di u cunsigliu dopu un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale; "Speremu un parlamentu di cinque anni in u quale faremu boni decisioni chì seranu benefizii per tutti noi. "Spergu chì serà una assemblea uguale è ghjusta induve tutti faremu e decisioni ghjustificate in quantu à l'avvene di Efes Selçuk", disse.

FİLİZ BAŞKAN: SARÀ BON CINQUE ANNI

Parlendu in a sezione di i desideri è i desideri di a riunione di u Cunsigliu d'aprile, u sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel hà toccu u prucessu elettorale lucale passatu è hà dettu; "L'elezzioni lucali sò un prucessu in u quale a ghjente si mette à a prova, sia in termini di partiti sia di amministrazioni, è riprogetta ciò chì ponu fà per sta cità. In questu sensu, avemu finitu u prucessu in una manera degna di Efes Selçuk. Bona furtuna à tutti noi. Da avà, tutti i membri di u cunsigliu eletti sò membri di u cunsigliu di Efes Selçuk. Cumu l'aghju dettu durante u mo mandatu precedente cum'è sindaco è membru di u cunsigliu, mantenemu ogni decisione chì hè per u benefiziu di Efes Selçuk. "Serà un bonu cinque anni", disse.

UN BUDGETTU SEGURU

U sindaco di Filiz hà dichjaratu chì a municipalità di Efes Selçuk hè pronta per i prossimi cinque anni cù una solida dichjarazione finanziaria; "Cum'è dichjaratu in u Rapportu di a Cummissione di Audit lettu in l'ultimi cinque anni, crede chì micca solu per a municipalità di Selçuk, ma ancu in Turchia, ùn ci hè mai statu un altru periodu in u quale u 145 per centu di l'accusazioni sò stati fatti è u 123 per centu di e cullezzione. "Per quessa, nimu ùn duverebbe dubbità chì continueremu cum'è una cumuna chì a so spina s'hè migliurata è chì s'hè rinfurzata", disse.

A seconda sessione di a riunione di l'Assemblea d'aprile si terrà u marcuri 17 d'aprile à 18.00.