A prima riunione di u Cunsigliu di u Novu Terminu di a Municipalità di Yıldırım hè stata tenuta

A prima riunione di u cunsigliu di u novu mandatu di a municipalità di Yıldırım hè stata tenuta sottu a presidenza di u sindaco di Yıldırım Oktay Yılmaz. À a riunione di u cunsigliu, i novi membri di u cunsigliu chì serviranu in diverse cumissioni di a municipalità per 5 anni sò stati ancu determinati per votu. Bülent Kandemir è Ali Çifçi sò stati eletti cum'è vicepresidenti di u parlamentu in u prugramma, chì hà cuminciatu cù un mumentu di silenziu è l'Innu Naziunale. À a riunione, u cunsigliu municipale, a cummissione di zoning, a cummissione di u pianu è di u bilanciu, a cummissione di legge, a cummissione di a ghjuventù, di u sport è di i disabili, a cummissione di l'educazione, a cultura è l'assicuranza di serviziu, a cummissione di uguaglianza di l'uppurtunità per l'omi è e donne, u Cummissione di l'ambiente è di a salute, è ancu i membri di i sindicati scelti.

GESTIONE CUN MENTE COMUNE

Affrontendu i membri di u cunsigliu in a prima riunione di u cunsigliu di u novu mandatu, u sindaco di Yıldırım, Oktay Yılmaz, hà dettu chì realizà parechji servizii è investimenti chì aghjunghjenu valore à a cità in u novu mandatu. Dichjarà chì a so più grande motivazione serà a fiducia è a fiducia di i citadini mentre travaglianu per fà megliu è più per Yıldırım in i prossimi cinque anni, u sindaco Yılmaz hà dettu: "Avemu un amore, avemu un sognu per Yıldırım. Avemu una visione di Yıldırım, chì hè a manifestazione di u nostru amore è i sogni. Cum'è sempre, i nostri più grandi sustenidori in a nostra strada di strada, chì chjamemu "Yıldırım hà tuttu", seranu a ghjente di Yıldırım.

Credu chì, inseme cù i nostri membri di u Cunsigliu, continueremu à aghjunghje valore à a vita di i residenti di Yıldırım producendu prughjetti di visione per u nostru distrittu in i prossimi 5 anni, cum'è avemu fattu in l'ultimi 5 anni. Avemu da travaglià a manu cù voi per fà u nostru anticu distrittu Yıldırım una cità di marca brillanti. Scriveremu a storia di Yıldırım inseme dicendu chì Ci hè più per Yıldırım in a Nova Era. "Spergu chì a nostra assemblea serà di novu benefica, è spergu di ottene parechji successi inseme", disse.