Voci di Mustafa Kemal Pasha Alzate in e Strade di Şile

Dopu à i prugrammi ufficiali di celebrazione, u festivale tenutu in l'area di attività di a municipalità di Şile includeu cuncerti speciali per i zitelli, diversi attelli è diversi spettaculi.

A marcia di u corteggiu di torchlight, chì hà iniziatu in a strada Üsküdar à a sera, hà fattu cù a participazione intensa di i citadini cù Bandiere Turche cù Crescent and Stars.

Durante a marcia assistita da u guvernatore di u distrittu di Şile Mehmet Nebi Kaya, u cumandante di a guarnigione Lv Col. Mehmet Sutaşır, è u sindaco Özgür Kabadayı, marche sò state cantate accumpagnate da una banda è e voci di Mustafa Kemal Pasha risonu in e strade di Şile.

"Avemu ribruciatu u segnu nantu à l'isula di OCAKLI, ATAM, simu in licenza, dopu à 13 anni"

Şile Mayor Özgür Kabadayı; "In u 23th anniversariu di u 104 d'aprile u ghjornu di i zitelli di a Suvranità Naziunale, hè impurtante per noi chì i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di u nostru avvene, cuntinueghjanu a so vita cù l'amore di Atatürk. Avemu re-illuminatu u segnu "Semu nantu à u Leave of My Father", chì hè stata spenta 13 anni fà nantu à a nostra isula Ocaklı, u simbulu di Şile, nantu à u so propiu locu per questu ghjornu è commemora u dittu "A sovranità incondizionatamente appartene à a Nazione" Vulemu chì sia un rigalu à Şile. in l'annu 104. "In più, in u nostru ghjornu di a Ghjuventù è di u Sportu di u 19 di Maghju, chì celebreremu prestu, aghjunghjemu u Bustu Atatürk accantu à u Monumentu di i Martiri di Şile in a Piazza di a Cità, è u nostru Mustafa Kemal Pasha accoglierà tutti quelli chì venenu à Şile cù u visuali di Gazi Mustafa Kemal Atatürk chì creeremu partendu da l'entrata di Sile District.

U prugramma cuntinueghja cù u cuncertu Ozbi.