Aiutà da a Gendarmeria à a Famiglia Vittima di u Terremotu in Tokat!

I cumandamenti di a gendarmeria anu stallatu a tenda di una persona cù trè figlioli disabili chì ùn puderanu micca entre in a so casa dopu à u terrimotu di magnitudine 5,6 chì hè accadutu eri in u distrittu di Sulusaray di Tokat.

Mustafa Demirsoy, chì hà 3 zitelli disabilità mentali è fisichi, per mezu di un parente, hà dumandatu aiutu da u Cumandante di a Gendarmeria di u Distrettu di Sulusaray per a stallazione di una tenda in u so giardinu perchè ùn puderanu micca entra in e so case per via di u terrimotu.

Dopu, i cumandamenti di u Cumandante di a Gendarmeria sò ghjunti à a casa induve a famiglia campava in u District di Fatih. I cumandamenti anu stallatu a tenda è l'hà datu à a famiglia in circa 20 minuti.
U persunale di a gendarmeria hà ancu datu l'alimentu chì anu purtatu à a famiglia.

Spieghendu chì u so parente si n'andò à u Cumandante di a Gendarmeria Distrettuale è hà dumandatu aiutu, Demirsoy hà dettu: "Anu ghjunti in circa 20 minuti. Questu ùn pò micca esse misuratu in termini finanziarii. A so dimensione spirituale hè assai alta. Chì Diu ùn dannu micca u nostru statu. Ci hè ancu danni in i nostri paesi. Pensu chì ùn era micca solu mè. A squadra hè ben preparata. Chi diu ti benedica. Sta felicità hè indescrivibile ". disse.