Aumentà l'aspettativa in l'Aftermarket di l'automobile

L'Associazione di Prodotti è Servizii di l'Automobile Aftersales (OSS) hà valutatu u primu trimestre di u 2024 specificamente per u mercatu di l'automobilistica aftersales cun un sondaghju realizatu cù a participazione di i so membri. Sicondu l'Indagine di Valutazione Settoriale di u Primu Trimestru 2024 di l'Associazione OSS; U mercatu dopu a vendita di l'automobile hà cuntinuatu a so tendenza à l'aumentu in tuttu u 2023 in u primu trimestre di u 2024. Sicondu l'indagine; In u primu trimestre di u 2024, e vendite domestiche anu aumentatu da una media di 2023 per centu in termini di dollari cumparatu cù u primu trimestre di u 1,27. Duranti stu periodu, mentri ci era un aumentu di 2,44 per centu in a vendita di i membri di i distributori, ci era una diminuzione di 0,5 per centu in a vendita di i membri di i pruduttori.

A 4,13 PERCENT AUMENTA IN BASE DOLLAR SERA ASPETTATA IN VENDITE IN U SECONDU TRIMESTRE

L'indagine includenu ancu e aspettative per u secondu trimestre di u 2024. In cunsiquenza, hè statu osservatu chì un aumentu di 2024 per centu in termini di dollari era previstu in e vendite domestiche in u settore in u sicondu trimestre di u 4,13. Cummentendu nantu à u sughjettu, Ali Özçete, presidente di u Cunsigliu di l'Associazione OSS, hà dettu: "L'aspettativa di crescita di vendite di 4,13 per centu dichjarata in u rapportu hè un signu forte chì a crescita in u nostru settore continuerà. "Questa tendenza crescente mostra chì a dumanda è a fiducia di i cunsumatori in u nostru settore sò in crescita", disse. U 13,3 per centu di i membri di l'Associazione OSS hà dichjaratu chì u prucessu di cullizzioni hè megliu, mentre chì u 25,3 per centu hà dichjaratu chì hè peghju. U puntuatu mediu di l'indagine di u prucessu di cullizzioni, chì hè statu evaluatu fora di 100 è era 2023 in l'ultimu trimestre di u 52,7, hè diminuitu à 2024 in u primu trimestre di u 47,7.

L'IMPIEGO DI PERSONALE CRESCE

U 34,7 per centu di i membri chì participanu à l'indagine anu aumentatu u so impiegu cumparatu cù l'ultimu trimestre di u 2023. U 44 per centu di i membri anu mantenutu u so impiegu durante u periodu chjamatu. U ritmu di i membri chì dicenu chì u so impiegu hè diminuitu cumparatu cù l'ultimu trimestre di u 2023 ferma à 21,3 per centu. L'impieghi di i membri di i pruduttori è di i distributori sò stati vicinu à l'altri. Facendu valutazioni annantu à l'aumentu di l'impieghi di u persunale, Ali Özçete hà dettu: "L'aumentu di l'impieghi dichjaratu in u rapportu mostra chì a forza di travagliu in u nostru settore hè diventata più forte. Tuttavia, i prublemi per truvà u persunale di collu blu sò trà i punti di l'agenda principali di u settore. "L'evoluzione pusitiva in l'impieghi farà un cuntributu pusitivu micca solu à a crescita di u nostru settore, ma ancu à a salute generale di a nostra ecunumia", disse.

U PROBLEMA PIÙ GRANDE hè l'aumentu eccessivu di i costi

I prublemi in u settore custituiscenu una di e sezioni più impressiunanti di l'indagine. Mentre i prublemi principali osservati da i membri in u primu trimestre di u 2024 eranu "Aumentu eccessivu di i costi" cù u 80 per centu, "Problemi in u flussu di cassa" hà classificatu secondu cù u 54,7 per centu. U 33,3 per centu di i membri hà descrittu "U tassu di scambiu è l'aumentu di u tassu di scambiu" è "U costu di a carica è i prublemi di spedizione" cum'è u terzu prublema più grande per u settore. U 30,7 per centu di i participanti à l'indagine hà indicatu à a perdita di u travagliu è u fatturatu, è u 29,3 per centu hà indicatu i prublemi in u travagliu. Inoltre, u 26,7 per centu di i participanti anu listatu prublemi à a dogana è u 24 per centu hà listatu i cambiamenti legislativi cum'è prublemi impurtanti. Facendu valutazioni nantu à i prublemi di u settore, Ali Özçete hà dettu: "L'aumentu eccessivu di i costi è i prublemi in u flussu di cassa anu cuminciatu à affettà negativamente l'imprese in u settore. "Se i prublemi cuntinueghjanu per un certu periodu di tempu, hè prubabile chì u numeru di cumpagnie chì anu prublemi finanziarii aumenterà", disse.

U 69,3 PERCENT DI I MEMBRI HANNO NI PIANI D'INVESTIMENTI IN A SO AGENDA

Cù l'indagine, i piani d'investimentu di u settore sò ancu esaminati. Sicondu l'indagine, a tarifa di i membri chì pensanu à fà novi investimenti in i prossimi trè mesi hè cascatu à u livellu più bassu di l'ultimu periodu cù 30,7 per centu. Mentre chì u 56,8 per centu di i membri di i pruduttori pianificanu investimenti in l'indagine precedente, sta rata hè diminuita à u 26,7 per centu in a nova indagine. Per i membri di i distributori, sta tarifa hè diminuita da 42,9 per centu à 36,7 per centu. Hè statu osservatu chì u 25,3 per centu di i membri chì participanu à l'indagine predichendu chì u settore hà da migliurà in i prossimi trè mesi. A rata di quelli chì dicenu chì aggravarà hè stata determinata cum'è 24 per centu. A rata d'utilizazione di a capacità media di i pruduttori in u primu trimestre di u 2024 era 77,33 per centu. Questa rata era 2023 per centu in u 81,62 in generale. In u primu trimestre di u 2024, a produzzione di i membri hè aumentata di 2023 per centu cumparatu cù u listessu trimestre di u 8,17. In u primu trimestre di u 2024, l'esportazioni di i membri anu aumentatu da 2023 per centu in termini di dollari cumparatu cù u primu trimestre di u 3,67.

U presidente di l'Associazione OSS, Ali Özçete, hà dettu: "Ancu se a stampa negativa in i risultati di l'indagine hè u risultatu di a pulitica anti-inflazione, adutemu sta pulitica è a truvamu adatta in u scopu di u Programma à Medium Term (MTP). Ancu s'è u settore di l'aftermarket di l'automobile pare esse un pruduttu di cunsumu, hè in un gruppu di prudutti in a classa di sicurezza. U settore si alluntanassi da l'investimenti per via di l'aumentu di e spese operative è di difficultà à accede à i soldi. Sta situazione, inseme cù a deteriorazione di i livelli di stock, pò causà difficultà per u cunsumadore finale in accede à u pruduttu è a vulnerabilità di sicurezza in i mesi à vene. In questu cuntestu, a più grande aspettativa di i parti interessate di u settore hè di furnisce esenzioni settoriali o vantaghji fiscali in i costi di trasportu di cash ".