Aydın Doğan International Cartoon Competition Mostra in Nilüfer

U 39th Aydın Doğan International Cartoon Competition Exhibition hà scontru cù l'amatori d'arte in Bursa. In u cuncorsu, induve l'opere di più di 9 mila artisti di u mondu sanu sò state incluse finu à avà, l'opere chì sò state premiate è ritenute degne di mostra quist'annu sò state presentate per vede à u Centru Culturale Konak cù i cuntributi di a Municipalità di Nilüfer. . Urganizata da a Fundazione Aydın Doğan è qualificata cum'è "u cuncorsu di cartone numero unu in u mondu" da l'autorità, u Cuncorsu Internaziunale di Cartoon Aydın Doğan hà riunitu artisti chì mettenu diversi pinsamenti è credenze in caricature.

Quist'annu, 64 disegnaturi di 570 paesi anu participatu à u cuncorsu cù un totale di 365 opere I vincitori di i primi trè premii sò l'artista Pawel Kuczynski da a Pulonia, Elena Ospina da a Colombia, è l'artista Halit Kurtulmuş Aytoslu da Turchia, mentre chì u vincitore di u premiu. u Premiu Speciale "Strong Girls Strong Tomorrows" Oğuzhan Çiftçi hè statu ritenutu degnu. I vincitori di i premii di rializazioni in u cuncorsu sò stati l'opere di Xiaoqiang Hou da a Republica Populare Chine, Zygmunt Zaradkiewicz da Pulonia è Muhammet Şengöz da Turchia.

I travaglii vincitori è quelli ritenuti degni di mostra seranu aperti à i visitori in u Centru di Cultura Konak trà u 25 d'aprile è l'8 di maghju.