"Bobo's Journey" eseguita à u Festival di i zitelli d'Istanbul

U teatru per i zitelli di u Teatru di a Municipalità Metropolitana di Eskişehir "Bobo's Journey" hà scontru cù i zitelli in Istanbul in u scopu di u 38th Festival di i zitelli urganizatu da a Municipalità Metropolitana di Istanbul.

U 21th Festival di i zitelli d'Istanbul, chì hè statu tenutu trà u 23 è u 38 d'aprile cù u mottu di un mondu sustenibile, hà riunitu i zitelli cù una seria di ghjoculi è attività chì mette in risaltu l'impurtanza di a natura è l'ambiente, attirà l'attenzione à i prublemi mundiali è i prublemi di riciclamentu. . In questu cuntestu, u spettaculu ecologicu "Bobo's Journey" di Eskişehir City Theatres serà interpretatu da IBB City Theatres Museum Gazhane Prof. u 22 d'aprile. Dr. Hà fattu dui spettaculi à u Sevda Şener Stage è hà apertu i cortini per u picculu publicu.

Şafak Özen, chì travaglia cum'è Dramaturg in i Teatri di a cità, hà scrittu è direttu a dramma per i zitelli "Bobo's Journey", chì era vistu cù ammirazione da i zitelli. U disignu di u palcuscenicu è di i pupi di u ghjocu, chì hè statu messi in scena cù pupi è ghjoculi simpatici cù diversi usi, hè statu fattu da Ayten Öğütçü.

U ghjocu, chì tratta di un tema di a natura è di l'ambiente, conta a storia di un viaghju divertente è avventuroso chì un zitellu cuntinueghja dopu chì u so peluche Bobo sparisce.