A mossa di CHP per urganizà à l'esteru: Unione di Parigi stabilita!

Cù a decisione presa à a Sede CHP ieri, a decisione di appuntamentu hè stata trasmessa à Nazım Ergin, chì hà cuminciatu à travaglià cum'è Presidente di l'Unione Rappresentante CHP di Parigi, è Nazım Ergin hà iniziatu u so travagliu. U presidente di l'Unione Ergin hè accumpagnatu da parechji veterani CHP residenti in Parigi. Cù a fine di u prucessu di adesione, l'Unione hà da principià u prucessu di l'Assemblea Generale.

A PRIMA REUNITA SIA FATTA

Cù l'appuntamentu, i membri fundatori di l'Unione CHP di Parigi si sò riuniti sottu a presidenza di Nazım Ergin. I membri di u CHP, chì anu decisu di "urganizà a mubilizazione" in a prima reunione, anu ancu elaboratu una carta di strada per u travagliu da fà in u periodu à vene.

Hè ORA DI FIGURA CHP ANCORA IN PARIGI

U presidente di l'Unione, Nazım Ergin, hà ancu fattu una breve valutazione di stu sviluppu chì hà criatu eccitazione in Parigi. "Ancu s'è avemu campatu fora per anni è sò luntanu da Turchia, i nostri cori è menti sò sempre in a nostra terra. "In listessu modu, simu citatini chì anu battutu in u Partitu Populare Republicanu, u partitu fundatore di a Republica di Turchia, per anni, è chì sustenemu sta lotta quant'è pudemu", disse Nazım Ergin, presidente di l'Unione ". Avà, simu i citadini chì anu urganizatu laboriosamente contr'à u regime di palazzu in Turchia dapoi anni, accelerà cù u ventu di u cambiamentu è "Hè u tempu di espansione a nostra lotta, chì hè stata coronata da una vittoria senza ambiguità in l'elezzioni lucali, in Parigi. cù l'eccitazione chì avemu avutu da a pittura di a mappa di Turchia in CHP rossu ", disse.

"Chì pudemu fà per u nostru guvernu".

Dichjarà chì CHP esiste digià in Parigi è chì i veterani CHP sò digià in lotta, Ergin hà dettu: "Tuttavia, a nostra lotta per u putere, chì hà aumentatu a so velocità è l'eccitazione in Turchia, hà creatu a necessità per una azzione più forte, più organizata è più organizata in l'esteru. truppe. Hè da quì hè ghjunta l'idea di risurrezzione di l'Unione di Parigi. Mentri i nostri cumpagni, i quadri di u Partitu Populare Republicanu, chì si sacrificanu, stabilivanu u putere di u travagliu in Turchia, l'Unione di Parigi hè nata da e risposte date à sta quistione vitale da i patriotti chì campanu in Parighji, luntanu da a so cità nativa, dumandendu « cusì. chì pudemu fà per u putere?" Sosteremu u nostru guvernu pupulare, laicu, chì s’avvicina in u nostru paese, cù tutte e nostre forze, da Parighji, capitale di a Rivuluzione francese è u puntu di partenza di l’illuminismu. "Questa hè a nostra decisione è a nostra strada", disse.

CHI È NAZIM ERGİN?

Natu in Elazığ u 23 di ghjugnu 1967, Ergin hà finitu a so educazione primaria, secundaria è liceu in Elazığ.

Hè graduatu da l'Università Fırat, Dipartimentu di Ingegneria Civile in 1990. Dopu a graduazione, Ergin si n'andò in Parigi, a capitale di a Francia Dopu à mette in opera a so prima cumpagnia di custruzzione à a fine di u 1990, hà intrapresu i prughjetti di a Municipalità di Parigi è u Ministeru di a Salute è hà realizatu diversi prughjetti in u settore privatu.

Maestru Ingegnere Civile Nazım Ergin, chì hà fattu tutti i so investimenti in Turchia dopu à 2004, hà ancu iniziative in u settore turisticu. Ergin, un membru di DTİK (World Turkish Business Council), hè un 28th Term CHP Deputy Candidate. Hè maritatu è hà dui figlioli.