Vacanze fieri in CHP Bursa

Ci hè statu un grande interessu da u publicu in a cerimonia di celebrazione di a festa di a Direzzione Provinciale di CHP Bursa, chì hà fattu in Kültürpark Özgen Tea Garden.

U presidente provinciale di CHP Bursa Nihat Yeşiltaş, i deputati di Bursa Orhan Sarıbal, Hasan Öztürk, Kayıhan Pala, u membru di l'Assemblea di u Partitu Canan Taşer, u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, u sindaco di Nilüfer Şadi Özdemir, u sindaco di Denis Erkan, Mukemalya , u sindaco di Gemlik Şükrü Deviren, u sindaco di Harmancık Haşim Ali Arıkan, i sindaci di distrettu, i membri di u Cunsigliu Provinciale-distrettuale, i presidenti di a filiera di a ghjuventù è di a donna di a pruvincia è di u distrittu, i membri di u Cunsigliu Municipale, parechji membri di u partitu è ​​i citadini anu participatu.

A prima persona à piglià u podium à a ceremonia di celebrazione era u presidente provinciale di CHP Bursa, Nihat Yeşiltaş.

Parlendu à a grande riunione induve una doppia festa hè stata sperimentata cù a vittoria elettorale in Bursa, u presidente provinciale di Bursa, Nihat Yeşiltaş, hà dettu: "Porteremu a vittoria chì avemu vintu in Bursa in Turchia in e prime elezzione generale". Nutendu chì era una festa chì guardemu cun orgogliu dopu à un bellu pezzu, Yeşiltaş hà dettu: "Per quessa, vogliu augurà una festa assai felice. Bone Feste, camaradi. Parechje boni vacanze chì passeremu inseme... Cum'è l'urganizazione di u Partitu Populare Republicanu Bursa, avemu fattu a storia in l'elezzioni lucali di u 31 di marzu ! disse.

"VOI L'ARCHITECTI DI STA VICTORIA"

U sindaco Yeşiltaş hà cuntinuatu u so discorsu dicendu: "Mi piacerebbe ch'ella sia chjaramente cunnisciutu chì tuttu ciò chì avemu fattu da a nostra candidatura à a presidenza provinciale era per una sola cosa. Avemu vulsutu chì i membri di u Partitu Populare Ripubblicanu ùn solu avè ragiò, ma ancu esse felici... À voi, camaradi, chì vedete è apprezzate questu, chì mi fate sentu ciò chì significa a camaraderia à ogni occasione, chì prestate e spalle. , chì travaglianu ghjornu è notte, chì mettenu u so core è chì ùn rinuncianu mai à crede, chì hà fattu stu successu pussibule. , grazie mille volte. Felicitatu di tuttu u core à voi, i mo candidati à a sindaca, i sindaci di u distrittu, i rami di e donne è di a ghjuventù, i membri di u cunsigliu municipale, i deputati, tutta a mo urganizazione, è e persone preziose di Bursa chì anu creatu l'alleanza di Bursa, chì mettenu una grande lotta in i so distretti. Siete l'architetti di sta vittoria ! Grazie, i mo camaradi ! Grazie! disse.

U deputatu CHP Bursa Hasan Öztürk hà ancu ringraziatu tutte l'urganisazioni chì anu cuntribuitu à stu successu. Öztürk hà dettu: "Vogliu ringrazià tutti quelli chì credenu, anu l'amore in bocca è core, unisce, ùn si alliena, unisce in l'Alleanza Turca, sughjettu CHP. "Voi sì chì hà scrittu sta storia", disse.

À a celebrazione, chì era ancu prumessa à i sindaci, u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın hà dettu: "Tutti, sia quelli chì anu vutatu per noi o micca, anu una cuntribuzione à stu successu. L'avemu dettu mentre partivamu. Ùn ci hè micca perdenti in questa elezzione. Avemu dettu: "Guvernaremu inseme cù u populu". Avemu dettu: "Faremu una municipalità trasparente è rispunsevule". L'implementaremu cù i vostri preziosi cuntributi. Avete statu sottumessu à l'inghjustizia è l'illegalità, ma ùn avete micca rinunziatu, avete cridutu in a venuta di a primavera è avete vintu. Semu solu i vostri rapprisentanti quì. "Semu cuscenti di sta rispunsabilità", disse. "Da avà in avanti, cum'è i sedi cresce, scenderemu", hà dettu u sindaco Adyn, aghjustendu: "U nostru core serà sempre cun voi. Se ghjunghjemu questi, predice chì l'elezzioni seranu in 2028, chì in u mo parè ùn serà micca in 2026. I pionieri di quella prima elezzione generale sò i boni servizii chì furniremu. Cambiaremu a struttura di e persone chì sò oppressi è stanchi di respira. Avemu da travaglià dura. Ùn sò micca induve pudemu fà ogni passu currettamente è celebrà a prima elezzione generale. "Avemu megliu celebrazioni inseme", disse.