U membru CHP Keskin hà chjamatu "misure urgenti" per Hatay

U presidente di u distrettu di Payas di u Partitu Populare Republicanu (CHP), Erdinç Keskin, hà dettu chì e prumesse fatte dopu à i terrimoti centrati in Kahramanmaras chì sò accaduti u 6 di ferraghju 2023 ùn sò micca stati mantenuti.

Apuntendu chì i novi prublemi aspettanu e vittime di u terrimotu, chì anu passatu i mesi d'inguernu in cundizioni assai difficili, cù u riscaldamentu di u clima, u sindaco Keskin hà dettu: "E cundizioni geografiche è i detriti formati per via di u terrimotu anu causatu un aumentu di l'insetti. Quandu u clima hè più caldu, l'infestazione di insetti aumenta ancu. "Se misure urgenti ùn sò micca pigliate, seria minacce per a salute aspettanu i nostri citadini", disse.

A prumessa di l'Abitazione ùn hè stata guardata

Rimarchendu chì nisuna di e prumesse fatte à e vittime di u terrimotu hè stata mantenuta, u sindaco Keskin hà dettu: "Più di un annu hè passatu da u terrimotu. Tuttavia, i nostri citadini eranu sempre custretti à luttà per sopravvive in cuntenituri. A prumessa di l'abitazione ùn hè stata mantenuta. Nimu ùn hè tenutu rispunsevuli di cumu si spende i soldi raccolti per e vittime di u terrimotu. Malgradu tutti l'avvirtimenti, i detriti chì cascanu casuale dopu à u terrimotu cuntinueghjanu à causà seri prublemi oghje. A ghjente di Hatay, chì hè fatta per avè bisognu di acqua pulita è aria pulita, ùn si meritanu micca questi. Mantene e promesse!" Hà avvistatu.