"A Nova Era in Sakarya serà l'era di serviziu è investimentu"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Yusuf Alemdar, hà accoltu l'urganisazioni AK Party è MHP in u scopu di visite di felicitazione.

U sindaco Alemdar, u sindaco di Arifiye İsmail Karakullukçu, u presidente di u distrettu di AK Party Arifiye Veysel Ünlü è u cunsigliu di amministrazione, u presidente di u distrettu di u partitu AK Sapanca Şafak Başoğlu, u presidente di u distrettu di MHP Sapanca Gökhan Alemdar è i membri di u cunsigliu, u presidente di u distrettu di Pulat di u partitu AK Kaynarca è u presidente Ali Pulat di u distrettu di Kaynarca. di i direttori hà ospitatu i so membri. U sindaco Alemdar hà ancu scontru cù u presidente provinciale di MHP, Oğuz Alkaş, è i membri di u cunsigliu è li ringraziò per a so gentile visita.

Hè ORA DI SERVIZI PÀ A NOSA CITTA

U presidente Alemdar hà dettu: "A decisione di a nostra nazione hè sempre sopra i nostri capi. Questu hè u tempu di serve, u tempu di pruduce u travagliu. Avemu sempre agisce cù un approcciu centratu in a ghjente. Inseme, purteremu Sakarya à una struttura di cità di marca. Continueremu à stà vicinu à i nostri citadini. Travagliendu solu suluzione, pruduciaremu in risposta à i bisogni di a nostra cità. Chì Diu ùn ti vergogna. "Che a nostra unione durà per sempre", disse.