Cina cuntinueghja à batte i record in l'esportazioni di l'automobile!

Cina hà superatu u Giappone in 2023 è hè diventatu u più grande paese esportatore di l'automobile in u mondu. In fatti, l'esportazioni di l'automobile di a Cina anu saltatu di 2023 per centu annantu à una basa annuale in 57,4, ghjunghjendu à 5,22 milioni di veiculi.

U fattore chì guida sta crescita era i veiculi d'energia novi, cù più di 77,6 milioni di esportati, un incrementu di 1,2 per centu cumparatu cù l'annu precedente. In questu cuntestu, secondu l'Associazione Chinesa di Produttori di l'Automobile (CAAM), u voluminu di l'esportazione di i veiculi elettrichi solu aumentatu da 80,9 per centu annantu à una basa annu, mentre chì l'esportazione di veiculi ibridi hà aumentatu da 47,8 per centu.

Per d 'altra banda, i dati CAAM anu dimustratu chì e vendite totali di vitture in Cina anu aumentatu da 2023 per centu à 12 milioni di veiculi in 30,09, mentre chì a produzzione hè cresciutu di 2022 per centu cumparatu cù u 11,6 è hà righjuntu 30,16 milioni di unità di veiculi.

Cui Dongshu, Segretariu Generale di l'Associu di Carru di Passeggeru Chine, hà dettu chì i mercati di l'Europa Occidentale è Meridionale è di l'Asia Sudueste sò i principali destinazioni d'esportazione di a Cina, è chì u Belgio, Spagna, u Regnu Unitu è ​​​​a Tailanda sò stati ancu aghjuntu à sta lista.

A ghjudicà da i dati CAAM, intantu, l'esportazioni di veiculi energetichi di a Cina anu aumentatu sia in quantità sia in prezzu. U prezzu mediu d'esportazione per veiculu hè aumentatu da 2021 mila 19 dollari in 500 à 2023 mila 23 dollari in 800. I veiculi di fabricazione cinese ùn solu anu allargatu a so portata, ma anu ancu aumentatu a so ricunniscenza in i mercati pertinenti è hà guadagnatu l'apprezzazione di u mercatu in termini di qualità. In fatti, CAAM hà annunziatu chì aspetta chì a nova versione di u veiculu energeticu di a Cina ghjunghje à 2024 unità in 11,5 è l'esportazioni totali di tali automobili per ghjunghje à 5,5 milioni di unità.

Zhang Yongwei, vicepresidentu di l'industria di i veiculi elettrici, think tank EV100, hà dettu chì a presenza crescente di a Cina cambierà u paisaghju di l'industria automobilistica mundiale. Zhang hà dichjaratu chì l'espurtazioni di l'automobile di a Cina superaranu i 2030 milioni in u 10, se a produzzione di cumpagnie cinesi in paesi stranieri hè inclusa, è a mità di stu voluminu serà custituitu da veiculi d'energia nova.