Concessione di 14 milioni di dollari da u Giappone per Prughjetti di Riduzzione di l'Impronta di Carbone!

Joint Crediting Mechanism (JCM), implementatu da u Guvernu di u Giappone, pò furnisce cuncessioni finu à 14 milioni di dollari per i prughjetti di sistemi energetichi chì riducenu l'impronta di carbonu. Mentre u Guvernu turcu hà iniziatu negoziazioni per diventà un membru di JCM; Yanmar Turkey implementa prughjetti chì rispondenu à e qualifiche richieste per riceve a cuncessione per i sistemi energetichi.

Mentre chì l'effetti di u riscaldamentu glubale sò sperimentati di più in più ogni ghjornu per via di l'aumentu di l'emissioni di carbonu in u mondu sanu, l'investimentu in sistemi di energia rinnuvevuli è prughjetti chì riducenu l'impronta di carbonu hè diventatu una priorità per l'imprese. Meccanismu di Creditu Cunghjuntu basatu in Giappone (JCM); Funziona per minimizzà l'effetti di u riscaldamentu glubale offrendu un sustegnu di cuncessione à i prughjetti energetichi chì riducenu l'emissioni di carbonu in i zoni cù bisogni energetichi elevati è ininterrotti cum'è a produzzione, l'industria, l'ospedali, l'alberghi è e centrali elettriche.

Stabbilimentu; Per questu scopu, cuncede un sustegnu in quantità di 2013 per centu à 30 per centu di u costu tutale di l'investimentu, escludendu parti cum'è l'opere di custruzzione chì ùn ponu esse valutate in u scopu, se i criteri necessarii sò soddisfatti per Power EPC, cogenerazione, trigenerazione è rinnuvevuli. prughjetti sistemu energia intrapresa da cumpagnii Japan-basatu in 30 paesi dapoi 50. pò furnisce. A quantità di risorse donate pò ghjunghje à 14 milioni di dollari per prughjettu. In questu cuntestu, JCM cuntinueghja i so negoziati per valutà i prughjetti pussibuli in Turchia per cuncessioni è prestiti in 100, chì hè u 2024 anniversariu di l'iniziu di e relazioni diplomatiche trà Turchia è Giappone.

guvernu turcu è gestione JCM; Dopu à a fine di e negoziazioni per furnisce i cuncessioni per i prughjetti energetichi da esse realizatu da cumpagnie domestiche in Turchia è à l'esteru, se l'accordu hè realizatu, l'imprese turche puderanu accede à un sustegnu finanziariu significativu per i so investimenti di u sistema energeticu chì pruduceranu più emissioni di carbonu.

Aspittendu l'adesione di Turchia per presentà un prughjettu

Yanmar Turkey, a filiale piena di u giant di pruduzzione giapponese Yanmar, chì hè stata fundata in u 1912, hà operatu in u nostru paese dapoi u 2016, è cuntinueghja à implementà prughjetti di sistemi energetichi chì riducenu l'emissioni di carbonu. Yanmar Turkey hà implementatu sistemi energetichi EPC di putere, chì sò amichevuli di l'ambiente è aiutanu à riduce l'impronta di carbone, in parechji prughjetti, in particulare Istanbul Çam è Sakura City Hospital è Kütahya City Hospital. Yanmar Turchia s'appronta à intraprende prughjetti energetichi più grandi inseme cù cumpagnie turche se a Turchia hè aghjuntu à a lista di i paesi à i quali JCM furnisce opportunità di cuncessione.

In media, i sistemi cù una putenza di 5 MW è sopra sò preferiti.

Fornendu infurmazioni nantu à l'attività di JCM, Yanmar Turkey Energy Systems Business Line Director Yıldırım Vehbi Keskin hà dettu: "U sustegnu di JCM à i prughjetti energetichi chì riduce l'impronta di carbone hè di grande impurtanza per un futuru sustenibile".

Nutendu chì l'applicazioni di cuncessione è prestitu sò state fatte à JCM per alcuni prughjetti energetichi intrapresi da Yanmar Turkey in Asia Centrale è in l'Africa di u Nordu, è chì u prucessu di preparazione di l'applicazioni cuntinueghja per alcuni di elli, Keskin hà dettu: "Siccomu l'urganizazione giapponese JCM hà cumpiitu. e cundizioni necessarii per i prughjetti 233 finu à avà, parechji prughjetti sò stati implementati assai quantità di sustegnu. Cusì, i sistemi energetichi chì producenu menu emissioni di carbone sò stati messi in opera. JCM hè capaci di sustene i prughjetti di costu-efficace cù alta efficienza è quantità d'investimentu relativamente più bassu paragunatu à l'investimenti energetichi equivalenti, cum'è a cogenerazione è a trigenerazione, chì Yanmar Turchia hà cumandatu cù successu, à un ritmu più altu. "In generale, a tarifa di applicazione di i prughjetti chì riduce l'impronta di carbonu cù menu investimentu è avè una putenza di 5 MW è sopra hè più altu", disse.

Yanmar Turkey si distingue cù offerte cumpetitive

Toccu à i punti focali di l'applicazione di cuncessione JCM, Yanmar Turkey Energy Systems Business Line Director Yıldırım Vehbi Keskin hà dettu: "I prucessi di candidatura à JCM ponu esse fatti parechje volte durante certi periodi di l'annu è sò finiti à a fine di a valutazione, chì dura circa 2-3 mesi. Cum'è Yanmar Turchia, in tali prughjetti energetichi chì riducenu l'emissioni di carbonu, avemu prima capitu a dumanda assai bè da una perspettiva tecnica è poi offre a nostra offerta competitiva. "Allora cuntinuemu e nostre discussioni cù i nostri clienti chì anu fattu decisioni d'investimentu, è dopu implementemu i nostri prughjetti energetichi mettendu e migliori suluzioni in u scopu di JCM".