Decisione "30 per centu di scontu annantu à l'acqua" in Kayseri

U sindaco Büyükkılıç, in a so dichjarazione à a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana d'aprile 2024, hà dettu: "Demu un scontu di 1 per centu annantu à l'acqua finu à a fine di l'annu, efficace da u 30 d'aprile".

À a riunione di u Cunsigliu d'Aprile di a Municipalità Metropolitana di Kayseri, hè stata presa una decisione per riduce e fatture di l'acqua di 30 per centu. Inoltre, u 50 per centu di e fatture d'acqua di quelli impegnati in l'allevamentu di l'animali cuntinueghjanu à esse cuparti da a Municipalità Metropolitana di Kayseri.

Kayseri Metropolitan Municipality April 2024 Reunione di l'Assemblea, Sindaco Metropolitanu Dr. Hè stata tenuta in a Sala di l'Assemblea di a Municipalità Metropolitana sottu a presidenza di Memduh Büyükkılıç.

In u Parlamentu, u sindaco metropolitanu Dr. A pruposta di scontu di 30 per centu nantu à e bollette d'acqua chì Memduh Büyükkılıç hà prumessu in i mesi passati hè statu ancu discutitu in u parlamentu.

U sindaco Büyükkılıç hà ringraziatu i membri di u cunsigliu è hà dettu: "Allemu un scontu di 1 per centu annantu à l'acqua finu à a fine di l'annu, in vigore da u 30 d'aprile, chì avemu annunziatu à u publicu. Fixemu WPI è CPI, avemu fattu un scontu di 20 per centu prima, è avà avemu decisu di fà un scontu di 30 per centu. "Hè validu finu à u principiu di l'annu novu", disse.

A dumanda hè stata accettata à l'unanimità da i membri di l'assemblea.

U sustegnu di "Water Bill" per l'Allevatori Cuntinuerà

Per sustene l'allevamentu di l'animali, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Kayseri hà decisu chì u 50 per centu di e bollette d'acqua di quelli impegnati in l'allevamentu di l'animali cuntinueghjanu à esse coperto da a Municipalità Metropolitana di Kayseri.

Per sustene l'allevamentu di l'animali, i membri di u cunsigliu anu discututu a dumanda di a municipalità metropolitana di Kayseri per copre u 50 per centu di e bollette d'acqua da esse accumulate à l'individui è l'imprese impegnati in l'allevamentu d'animali chì sò attivamente registrati in u sistema TÜRKVET.

Per sustene l'allevamentu di l'animali, a dumanda di quelli chì sò impegnati in l'allevamentu di l'animali per esse pagatu u 50 per centu di e bollette d'acqua chì accunseranu da a Municipalità Metropolitana di Kayseri hè stata accettata à l'unanimità.

Dopu à a riunione di u cunsigliu, induve sò state ricevute l'opinioni di i membri di u cunsigliu in quantu à l'articuli di l'agenda, u sindaco Büyükkılıç hà desideratu chì e decisioni prese in u cunsigliu seranu benefiche.