Dichjarazione di u 23 d'aprile da a Presidenza di u Distrettu di MHP Keşan

A Presidenza di u Distrettu di MHP Keşan hà publicatu una dichjarazione scritta annantu à u 23 d'aprile.

A dichjarazione scritta fatta da MHP Keşan è u so presidente Adnan İnan hè a seguente;

"Celebramu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca cun grande entusiasmu è orgogliu. U 23 d'aprile di u 1920, chì hè un puntu di svolta impurtante in a nostra storia, hè unu di i più grandi esempi di a nazione turca chì ghjunghje à una suluzione è ottene risultati cù a so propria determinazione è determinazione in a lotta per l'esistenza è l'estinzione.

Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà cridutu chì tuttu serà ottinutu in u megliu modu pussibule cù sta grande nazione, è hà fattu tutti vede sta verità. Per quessa, u 23 d'aprile di u 1920 hè u grande simbulu chì sta nazione pò sempre resiste ancu à e più grande difficultà cù a so propria vulintà è putere è superà ogni difficultà.

A Gran Assemblea Naziunale di Turchia, chì hè stata aperta u 23 d'aprile di u 1920, hà iniziatu in una lotta in corso è hà pigliatu e decisioni chì anu fattu sta lotta sacra successu. In questu rispettu, hà un postu privilegiatu trà i parlamenti di u mondu.

23 d'aprile hè u megliu esempiu di a rinascita di una nazione cum'è un Phoenix da a so cendra à i nostri figlioli, chì sò u futuru di sta grande nazione, da Gazi Mustafa Kemal Atatürk; Hè stata dotata cum'è a più grande espressione di determinazione, determinazione è vuluntà naziunale. I figlioli nobili di sta nobile nazione celebranu stu ghjornu impurtante è significativu spartendu cù tutti i zitelli di u mondu è mostranu a nubiltà di a Nazione Turca à u mondu.

Lascià un paese è un mondu più bellu, più vivable à i nostri figlioli è preparalli per l'avvene in un ambiente di pace, di sicurità è di pace hè pussibule solu s'è tutti cumpiendu e so rispunsabilità.

À a luce di e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "A prutezzione di a patria principia cù a prutezzione di i zitelli", hè u nostru duvere di crià i nostri figlioli cum'è persone chì amanu u so paese, a so nazione, a so patria è a so bandiera, per travaglià è pruduce per elli, è per fà li citadini onorevoli è ghjustu di a Republica di Turchia reputable è putente in u mondu.

U rigalu di Gazi Mustafa Kemal Atatürk di u ghjornu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca cum'è una festa hè, sicuru, u risultatu di u so amore è a fiducia in i zitelli. Tuttavia, hè ancu l'indicatore più impurtante chì una missione grande è putente hè stata data à i nostri figlioli.

Avemu una fede assoluta è cunfidenza chì i zitelli turchi seranu l'architetti di u nostru bellu futuru, cù a cuscenza di sta rispunsabilità.

Mentre commemoramu Mustafa Kemal Atatürk, i so cumpagni in a causa, i nostri amati martiri è veterani, cù misericordia, gratitùdine è preghiere, chì sò partiti cù a nostra nazione 104 anni fà è affidatu stu paese è a Gran Assemblea Naziunale Turca à i figlioli di questu. nazione. A so determinazione è a capacità di superà e difficultà è a so devozione prufonda à a so nazione seranu a nostra più grande fonte d'ispirazione per superà i prublemi chì facemu oghje, cum'è in u passatu.

"In l'occasione di u 23 d'aprile di a Suvranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, aghju espresu di novu a mo fede è a fiducia in i zitelli di u mondu Turan, è felicitamu di tuttu u core a festa di u mondu turcu è tutti i zitelli di u mondu".