Bayraklı Dui Incidenti terribili sò accaduti in l'Hospital di a cità a listessa notte! 

Izmir Bayraklı Hè statu revelatu chì a notte chì un paziente hà terrorizatu u staffu medico cù una fucile in l'Hospital di a cità, i parenti di u paziente anu attaccatu i travagliadori sanitari in un altru quartiere, è i medichi è l'infermiera si sò rifuggiati in a scala di u focu.
Dapoi u ghjornu chì hè stata aperta, Izmir hè stata annantu à l'agenda cù a viulenza in l'assistenza sanitaria, i prublemi alimentari, i prublemi di mobbing è di trasportu. Bayraklı Ùn ci hè micca calma in l'Hospital di a cità. Un pazientu intrutu in l'uspidale cù una fucile d'azzione di pompa è una scatula di balle in manu è minacciava u persunale medico, chì hè diventatu un tema caldu in tutta a Turchia. I sindicati urganizati in u settore di a salute anu decisu di piglià l'azzioni. Presumibilmente, un paziente vene à l'uspidale durante u ghjornu è riceve infurmazioni nantu à a so cundizione di salute da i medichi. A persona, chì hè ghjunta à l'uspidale di novu à a sera cù un fucile è una scatula di balle in manu, hè ghjunta à u Serviziu di l'Orechja, u Nasu è a Gola è si avvicina à u duttore. U duttore è altri prufessiunali di a salute chjude a porta di a stanza è stack the chairs daretu à elli per prutezzione.

CHI DICE A VERITÀ ? U DIRECTORU HA DICE NI PIGLIA L'OSTAGGI !
Parenti di Pazienti VIP nantu à Allegazione Palliativa Attaccò Medici è Personale di Salute!
Sicondu l'infurmazioni ricevute da l'Agenzia di Notizie di Scienza è Salute (BSHA), un secondu incidente viulente hè accadutu a stessa sera. In u Serviziu di Cure Palliative di u Dipartimentu di Terapia Fisica di l'uspidale, i parenti di i pazienti attaccanu u duttore è i parenti di u paziente. Un persunale di salute chì hà parlatu à BSHA annantu à u prublema hà dettu: "I parenti di u paziente VIP chì travaglianu in u serviziu attaccanu u duttore è i travagliadori sanitari. "U persunale di a salute si rifuggianu in a scala di u focu per paura di a so vita", disse.
Dichjarazione dura da l'Associazione per i diritti è a lotta di i travagliadori sanitari
L'Associazione per i diritti è a lotta di i travagliadori sanitari, in u so postu nantu à u so contu X, hà dettu: Izmir Bayraklı Hospital di a cità. Un mafioso chì hà razziatu un ospedale cù un fucile in a mattina hè liberatu. Più tardi à a sera, cullà à u 9u pianu cù un fucile è minaccia i medichi. I medichi, chì avianu a chjusu in a stanza per ragioni di salvezza di a vita, per furtuna scappavanu senza ferite. Ùn avete micca leghje u script di un filmu, avete vistu u livellu di viulenza in a salute ! U sgiò Ministru di a Salute hà gestitu u ministeru in Twitter dapoi anni. dichjarazioni sò state incluse.