Eccitazione di u Campionatu Mondiale di Squadra di Camminata in Antalya!

U numeru di paesi è atleti chì participeranu à i Campionati di Squadra di Camminata Individuale è di Squadra chì si terrà in Antalya hè statu annunziatu. 21 atleti da 2024 paesi venenu in Turchia per l'urganizazione glubale chì si terrà dumenica 52 aprile 431.

2024 paesi cumpetenu in cuncorsi individuali in u campionatu, induve l'atleti è e squadre chì riceveranu una quota per i Ghjochi Olimpichi di Parigi 52 seranu determinati. 37 paesi participeranu à e gare di relè MIX, chì saranu urganizate da l'Associazione Mondiale di Atletica (WA) per a prima volta in questu campionatu. In l'urganisazione gigante in Antalya, un totale di 20 atleti, 90 di quali eranu donne, registrati per a corsa di 198 km, è un totale di 20 atleti, 10 di quali eranu donne, registrati per a categuria U50 106 km. 127 atleti cumpeteranu per medaglie in a corsa di staffetta MIX. Per d 'altra banda, e liste finali di partenza di u Campionatu seranu annunziate u sabbatu 20 d'aprile.

U MEGLIU DI U MONDU VENU IN ANTALYA

I nomi principali di a filiera participanu à u Campionatu Mondiale di Squadra di Walking. Les champions olympiques Antonella Palmisano et Massimo Stano d'Italie et Dawid Tomala de Pologne figurent parmi les noms ambitieux de cette course. U spagnolu Alvaro Martin è Maria Perez, chì anu vintu campiunati doppiu in i rami di 20 è 35 km in l'ultimu Campionatu di u mondu tenutu in Budapest, sò trà i nomi più vicinu à u podium in Antalya.

I medalisti di l'Olimpiadi di Tokyo includenu a colombiana Lorena Arenas, u canadianu Evan Dunfee, u tedescu Jonathan Hilbert, u giapponese Koki Ikeda è u cinese Liu Hong, è ancu i medalisti di u Campionatu Mondiale 2023 u brasilianu Caio Bonfim, u giapponese Masatora Kawano è l'australiana Jemima. Montag hè ancu trà a stella. nomi nantu à a lista.

Perseus Karlstrom, 4 volte medagliatu di u campiunatu mundiale, da Svezia, cumpete in i 35 km in Antalya, dui anni dopu avè vintu u titulu di 20 km in Muscat. In sta cumpetizione, cumpeteranu ancu Brian Pintado, u sicondu mondu in a corsa di 35 km da l'Equadoru, Christopher Linke da Germania, Ryo Hamanishi da Giappone è Paul McGrath da Spagna.

A squadra di 16 persone di a Turchia ospitante include Meryem Bekmez, chì hà vintu medaglie in i campiunati mundiali è europei, u campionu mundiale U20 Mazlum Demir è u 4u postu mundiale Salih Kokmaz.