ESHOT Linea N ° 121 Cuminciò à Serve

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. U numeru di linea ESHOT 121, chì Cemil Tugay hà prumessu di riattivà nantu à a dumanda di i citadini prima di l'elezzioni, hà cuminciatu à serve. Raggiunge rapidamente u centru di a cità KarşıyakaI citadini anu ringraziatu u sindaco Tugay per mantene a so prumessa.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Dr. Cemil Tugay hà mantenutu a so prumessa di rinvià a linea di autobus ESHOT numero 121 nantu à a dumanda di i citadini durante u prucessu elettorale. Dopu à u scontu fattu à Halk Ekmek, u sindaco Tugay hà fattu arrangiamenti per un scontu nantu à i prezzi di l'acqua, i carte di solidarietà di i pensionati è di a mamma, è u ristabilimentu di u Dipartimentu di Trasformazione Urbana Una di e so prumesse, u Mavişehir Transfer Center-Konak (121). linea d'autobus, hè stata subitu finita appena hà pigliatu l'uffiziu. I citadini chì anu viaghjatu direttamente, rapidamente, economicamente è cunfortu cù sta linea, chì hà cuminciatu à operare u marcuri 18 d'aprile, anu ringraziatu u sindaco Tugay per mantene a so prumessa.

"Questu hè municipalismu, questu hè serviziu à u publicu".

A linea di autobus 121 partendu da u Centru di trasferimentu di Mavişehir cunnette Mavişehir, Bostanlı è Karşıyaka Trasporta i passageri nantu à a so strada direttamente à Konak. Aspittendu a linea chì principia u so viaghju KarşıyakaÖzkan Yaman, unu di i passageri, hà dettu: "Vogliu ringrazià u nostru sindaco per stu cumpurtamentu sensibile. Spergu chì serà una linea senza accidenti. Una linea assai necessaria. E persone chì vivenu in questa zona anu da aspittà dopu à abbandunà İZBAN. Era assai utile per ellu per andà in Konak. Era una decisione assai adatta per i citadini. "Questu hè municipalismu, questu hè serviziu à u publicu", disse.

"Era u nostru desideriu, grazie mille"

Gülçin Çıtak, chì usa a linea di autobus 121, hà dettu: "Eru assai felice chì sta linea hè stata messa in opera. Avemu avutu prublemi da quandu hè statu eliminatu. Sò assai cuntentu. "U nostru desideriu hè diventatu realità, grazie assai", disse.

"Questi sò servizii chì sò necessarii per u publicu".

Esin Karadeniz, chì hà accoltu a cumissioni di a linea cun grande felicità, hà dettu: "Semu assai cuntenti. Era unu di i nostri bisogni impurtanti. Avemu avutu un tempu duru. U nostru presidente face cose assai bè. Fighjate, per esempiu, u prezzu di l'acqua serà ridutta, u prezzu di u pane hè stata ridutta. "Questi sò servizii chì sò necessarii per u publicu", disse.