"Faremu i passi ghjusti per Sakarya cun determinazione"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Sakarya, Yusuf Alemdar, hà assistitu à a riunione di cunsultazione tenuta in a Direzzione Provinciale di u Partitu AK Sakarya.

U presidente provinciale di u Partitu AK Yunus Tever, l'urganizazione di u distrittu è i sindaci è l'amministrazione provinciale di u Partitu AK anu assistitu à a riunione presiduta da u Vicepresidentu di u Guvernu Locale di a Sede di u Partitu AK è u Vicepresidentu di u Partitu AK Adana Ahmet Zenbilci.

RISULTATI DI SELEZIONE

U Vicepresidente di a Sede di u Partitu AK, Ahmet Zenbilci, hà felicitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana Yusuf Alemdar è tutti i sindaci, esigendu chì i risultati elettorali portanu cose boni à Sakarya è à tuttu u paese.

A delegazione hà valutatu i risultati elettorali in Sakarya è hà tenutu discussioni nantu à a situazione in i distretti.

Cuntinuemu à travaglià CU L'ECCITAZIONE DI U PRIMU GIORNU

Alemdar hà dichjaratu chì leghjeranu assai bè i risultati di l'elezzioni è travaglià cù u listessu entusiasmu per i boni servizii chì aghjunghjenu valore à Sakarya in u novu periodu è hà dettu: "Continuemu à analizà i risultati di l'elezzioni lucali è evaluà u nostru travagliu organizativu. Cum'è u nostru stimatu presidente hà dichjaratu, continueremu à travaglià dura per a nostra nazione cù l'eccitazione di u primu ghjornu in u periodu chì vene. "Cum'è un core, dimustraremu a nostra diferenza in a municipalità in questa cità cù i nostri servizii è investimenti", disse.

"Rispetteremu a scelta di a nazione"

U presidente Alemdar cuntinuò e so parolle cusì: "A vuluntà di a nostra nazione hè stata riflessa in l'urna, di sicuru a nostra nazione hà pigliatu a decisione. Rispitteremu a scelta di a nazione è purteremu a bandiera chì ci hè datu da a manera più curretta. Travaremu duramente in unità è sulidarità. Avemu fattu a nostra cuntabilità è valutazioni assai bè, è continueremu à fà cusì. "Spergu, faremu i passi ghjusti per Sakarya cun determinazione".