U presidente Filiz hà ricevutu u so mandatu

U sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel, chì si riunì cù i so membri di u partitu davanti à l'urganizazione di u distrittu CHP Efes Selçuk, u presidente di u distrittu CHP İpek Onbaşıoğlu, i membri di u partitu, i membri di u cunsigliu di u mandatu precedente, i membri di u Cunsigliu Municipale di CHP è i citadini, caminavanu per e strade di a cità cun folla entusiasmu per ottene u so certificatu di Selçuk, hè ghjuntu à l'Uffiziu di u Guvernatore di District.

U sindaco di Filiz, chì hè ghjuntu à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu cù l'entusiasmu di un cortu, hà ricevutu u so certificatu di registrazione cù a so figliola. U sindaco Filiz Ceritoğlu Sengel, camminendu cù a folla entusiasma chì l'aspittava davanti à l'edificiu di u Guvernu di u Distrettu, poi depose una ghirlanda à u Monumentu Atatürk. Dopu à u mumentu di silenziu è di l'innu naziunale, u sindaco di Filiz hè ghjuntu à l'edificiu di u serviziu di a municipalità accumpagnatu da a folla entusiasta chì l'accumpagna, è hè statu accoltu ancu quì cù applausi.

SIAMO PIÙ FORTI, PIÙ DETERMINATI

U presidente Filiz Ceritoğlu hà dichjaratu chì avanzaranu più forte è più decisu in i prossimi cinque anni; "Sapemu assai megliu ciò chì deve fà. Sapemu bè chì andemu cù passi più cunfidenti. Semu più sperimentati è più cuscenti. "Cù cinque anni di sperienza, sapemu megliu ciò chì fà, sapendu i requisiti di u mail di a campagna elettorale, è essendu più strettamente interlocked", disse.

U presidente Filiz Ceritoğlu Sengel hà nutatu chì anu da travaglià inseme cù tutti i cumpunenti di Efes Selçuk in u prossimu periodu; "Sapemu chì ogni citadinu hè uguale, continueremu à trattà tutti in Efes Selçuk ugualmente, indipendentemente da ch'elli votanu o micca. "Soprattuttu, cuntinuemu à travaglià cum'è a municipalità è u sindaco di i candidati attuali à u sindaco, i candidati à i membri di u cunsigliu è tutti i partiti pulitichi", disse.

AMU VINCIMU INSIEME AMU SPARTU INSIEME

Dichjarà chì anu travagliatu per cinque anni per cuntribuisce à a prumuzione di Efes Selçuk è rinfurzà l'ecunumia lucale, u presidente Filiz hà dettu; "Finu à oghje, avemu vintu inseme è spartutu inseme. Da avà, continueremu à vince inseme è à sparte inseme. In u risultatu, Efes Selçuk hà vintu, tutti vincenu. Mentre stavamu inseme per cinque anni, ùn avemu micca lasciatu l'umbrella di u Partitu Populare Republicanu. Avemu apertu a porta di a casa di u babbu sottu u paraplu di u Partitu Populare Republicanu. Avemu avutu un grande cori è hà dettu à quelli chì vulianu participà, venite à unisce à noi. Eramu assai di noi implicati. In una Turchia cambiante, l'unicu ciò chì ùn avemu micca cambiatu in Efes Selçuk hè a bandiera di u Partitu Populare Republicanu. Hè per quessa chì simu più cunfidenti ", disse.

In riferimentu à u prucessu elettorale passatu, u presidente Filiz Ceritoğlu Sengel hà dettu; "Noi chì miranu à u futuru ùn avemu mai trattatu cù u passatu, è ùn avemu micca intenzione di fà. Cum'è merre mi piace assai dettu; "Ùn vi preoccupate, simu ghjovani, a nostra eccitazione hè alta", disse.

Dopu u so discorsu, u sindaco di Filiz hà accettatu i felicitazioni di i citadini in l'uffiziu presidenziale.