Finiti 4 anni di brama in Manisa

U Festival Internaziunale di Manisa Mesir Paste, chì ùn hè micca tenutu per diversi motivi per 4 anni, hè tenutu per a 484a volta questu annu. Un corteghju "Benvenutu Mesir" hè statu urganizatu in u scopu di u Festival Internaziunale di Paste Manisa Mesir, chì era longu aspittatu da a ghjente di Manisa. A marcia di u corteghju, chì hà iniziatu davanti à u Parcu Hakkı İplikçi, includeva u guvernatore di Manisa Enver Ünlü, l'architettu Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, a so moglia Nurcan Zeyrek, u cumandante di a gendarmeria provinciale u generale di brigada Zafer Tombul, u rettore di Manisa CBÜ Prof. Dr. Rana Kibar, u capu di a polizia provinciale di Manisa Fahri Aktaş, u presidente provinciale di CHP İlksen Özalper, u sindaco di Şehzadeler Gülşah Durbay, rapprisentanti di organizzazioni non governative è centinaie di residenti di Manisa anu assistitu.

GUARDA IN CULOREpiume formate
U corteggiu hà pigliatu l'azzioni accumpagnatu da l'inni interpretati da a Banda Marching di u Governatore di Manisa è u Mehter di i Prìncipi. E squadre di ballu folklore di i paesi invitati chì participanu à u festivale anu participatu à u corteghju cù i so costumi culturali è a musica lucale, creendu imagine culurite. U cortu, chì includeva e squadre di manifestazione è l'associu di i cuncittadini, hè statu accoltu cù entusiasmu da a ghjente di Manisa.

Anu dimustratu l'amore à u sindaco ZEYREK
Duranti a caminata di u cortegiu, u sindaco Zeyrek hà salutatu i citadini cù i membri di u protocolu, mentre chì a ghjente di Manisa hà spessu dimustratu l'amore per ellu cù applausi è vittimi.

'MANİSA SERÀ A CITTA' DI FESTIVALS'
Sindaco di Princes Gülşah Durbay, in a so dichjarazione à u mesir cortege, hà enfatizatu chì Manisa serà a cità di i festivali è hà dettu: "Semu felici di celebrà u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè u primu è l'unicu ghjornu datu à i zitelli. in u mondu, cun entusiasmu. À u listessu tempu, celebremu u Manisa Mesir Paste Festival. Semu assai cuntenti. U nostru Mesir Festival serà a locomotiva. "Manisa serà a cità di i festivals", disse.

"U NOSTRE POPLU HAN PRESIDENTI INDIVIDU chì sò SEMPRE À LOU"
Parlendu dopu à Durbay, l'Architecte Ferdi Zeyrek, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, hà sparte i so sentimenti cù e seguenti parolle. "Avemu mancatu assai Mesir. Mi mancava tantu Mesir. Mi rende assai felice di vede a felicità nantu à a faccia di u nostru populu. Mesir Festival hè avà diventatu un carnaval. Oghje hè u 104 anniversariu di l'apertura di a nostra Gran Assemblea Naziunale Turca è a nostra Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Eramu cù i nostri figlioli tuttu u ghjornu, cantavamu canti è ghjucavamu. Mi rende felice di ricurdà à e nostre generazioni future di u nostru Mesir Festival. Sti festivali cuntinueghjanu. Avemu davanti à noi u 19 di maghju a Ghjuventù è u Sport. Avemu preparatu assai bè. U populu di Manisa hà un Presidente Individuale chì hè sempre cù u nostru populu è risponde à i so bisogni per cinque anni. "A felicità è l'orgogliu di questu hè abbastanza per mè", disse.

'STU ECCITAZIONE CONTINUARÀ FIN'A DUMENICA'
Dichjarà chì l'entusiasmu continuerà per tutta a settimana, u guvernatore di Manisa Enver Ünlü hà dettu: "U nostru Manisa hà veramente mancatu u mesir assai. Una tradizione assai arradicata. Stu entusiasmu cuntinuerà finu à dumenica. Oghje hè ancu u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, a nostra Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, è celebreghju u ghjornu di i nostri zitelli, chì Ataturk li hà rigalatu. "Felice Festival Internazionale di Manisa Mesir Paste è u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli", disse.