Funzionarà a "Teoria di a capacità di produzzione eccessiva" di a Cina?

U Sicritariu di Statu di i Stati Uniti Anthony Blinken hà da principià oghje a so seconda visita in Cina. Sicondu i rapporti in i media stranieri, hè statu infurmatu chì Blinken hà da cuntinuà à pruvucà a chjamata "teoria di capacità di produzzione eccessiva" cù a Cina, sta volta ripigliendu u microfonu da u Ministru di Finanzi Janet Yellen.

I settori vantaghji di a Cina sò visti cum'è "settori cù capacità di produzzione eccessiva" à l'ochji di i Stati Uniti. È cum'è a Cina hà dimustratu a cumpetitività in i novi settori energetichi, a stampa di i Stati Uniti hà suscitatu u prublema. In altre parolle, l'intensa attenzione prestata da i media americani à a cosiddetta "sovracapacità" di a Cina riflette un sforzu di mantene cù i rializazioni è l'innuvazioni di l'ecunumia chinesa. Dietro questu si trova a preoccupazione di i Stati Uniti per u sviluppu di e forze di produzzione novi è qualificate di a Cina.

Inoltre, l'Europa hè stata citata spessu in e notizie di i Stati Uniti dapoi u 2023. L'Europa hè riclamata à esse in prima linea di quelli "minacciati" da i novi settori energetichi di a Cina. L'instigazione di i Stati Uniti di a "teoria di a capacità di produzzione eccessiva" hà per scopu di furzà l'alliati europei à sustene i Stati Uniti è trasfurmà sta teoria in un'arma in u cummerciu cù a Cina.

U Rappresentante di u Cummerciu di i Stati Uniti, Katherine Tai, hà dettu in un discorsu u 4 d'aprile chì i Stati Uniti è l'Unione Europea (UE) anu da correggerà e misure chì ùn sò micca adatti à i so mercati. Infatti, à partesi da u 2023, i Stati Uniti anu cuminciatu à mobilizà i so alleati.

I Stati Uniti sò assai preoccupati, forse per via di a vera cumpetitività di a Cina in i so novi settori energetichi è a so cuscenza di e distanze oggettive trà a Cina è a capacità di produzzione industriale. Inoltre, a Cina è l'Europa sò pionieri in u sviluppu di tecnulugia di energia pulita in u mondu. Ancu s'ellu si sentenu alcune voci diverse da l'ambiente puliticu in Europa, i cuntatti intensivi trà l'imprese, i publichi è l'istituzioni di ricerca sò manteni.

Dapoi u 2021, cumpagnie europee cum'è Mercedes-Benz, Audi è Volkswagen ùn anu micca solu stabilitu novi fabbriche in Cina per aumentà a capacità di produzzione, ma anu ancu entratu in cullaburazioni in profonda cù cumpagnie cinesi di veiculi d'energia nova, da u software à a machina di i veiculi.

L'ultimu rapportu intitulatu "Relazioni Cina-UE - Trasfurmazione Verde" publicatu da a Missione di l'UE in Cina hà revelatu chì a cooperazione verde hè diventata una zona chjave di a cooperazione Cina-UE. Indubbiamente, sta cuuperazione hè stata unu di i più grandi ostaculi à i sforzi di i Stati Uniti "de-risking" contr'à a Cina.

Quist'annu, l'amministrazione Biden hà lanciatu una chjamata "investigazione" in i veiculi cunnessi intelligenti di a Cina. Questu mostra chì i Stati Uniti cercanu di ostaculi è di suppressione u prugressu di l'industrii avanzati di a Cina per mezu di "muvimenti non-mercati" quandu a cumpetitività settoriale ùn pò micca seguità cù e dumande di u mercatu.