"Equilibri: Esse Qualchissia" Una Gala Magnifica

A premiere di a serie "Balances: Being Someone", cù Cihangir Ceyhan, hè stata a Frankhan in Karaköy. In più di u grande cast, nomi famosi cum'è Belçim Bilgin, Caner Cindoruk, Mahsun Karaca, Mesut Süre, Bahar Şahin, Lorin Merhart, Cem Söküt, Kaan Mirac Sezen anu assistitu à a gala.

A squadra di a serie hà ancu rispostu à e dumande di i membri di a stampa in a premiere. U sceneggiatore Sarp Kalfaoğlu hà riassuntu a serie cù e parolle: "Questa hè a storia di un ghjovanu turcu chì ùn pò micca rializà i so sogni è hè tiratu da a sucietà ..." Cihangir Ceyhan, l'attore principale, hà dichjaratu chì tutta a squadra hà travagliatu duru è chì eranu assai soddisfatti di u risultatu è hà dettu: "Pensu chì i Balances seranu guardati è amati assai. "Ben fattu à i sforzi di tutti", aghjunse.

Un altru nome prominente di a squadra, Savaş Sales, hà dettu: "I bilanci farà a diferenza trà e numerose opere prodotte nantu à u mondu criminale!" disse.

SCENE D'AZIONE SERÀ PARLATA

A notte assistita da un grande gruppu di invitati, a squadra di a serie hà vistu u primu episodiu inseme. Cihangir Ceyhan, chì attira l'attenzione cù u so spettaculu in scene d'azzione, interpreta Ferit Kamacı, chì hè attiratu in u mondu illegittimu per via di e so sperienze. Ferit, chì dapoi a so zitiddina hà sognatu una vita completamente diversa, si ritrova passu à passu in un mondu pienu di crimine, viulenza, ambizione è vendetta. Ferit, chì avia da lascià daretu à u so spiritu infantile è ingenuità cù e pussibulità micca realizate, sacrificà assai per "diventà qualcunu".

Cihangir Ceyhan, Mazlum Çimen, Erol Babaoğlu, Sabahattin Yakut, Savaş SAT, Burak Şafak, Tanju Bilir, Ulvi Kahyaoğlu, Gurur Çiçekoğlu, Zamire Zeynep Özdemir, Mücahit Koçak, Canan Ürekil, e serie di Ersin Olgaçnces: Yapım Accumpagnatu da attori di successu cum'è. U script di a serie "Balances: Being Someone", diretta da Süleyman Mert Özdemir, hè scrittu da Sarp Kalfaoğlu.