Hatice Karahan "Avemu u scopu di creà un ecosistema cumpetitivu efficacemente funzionante" 

U primu ghjornu di Istanbul Fintech Week (IFW'24), chì hè stata urganizata per a quinta volta questu annu da KOOP Ventures cù u sustegnu di l'Associazione Finanziaria di Innovazione è Tecnulugia (FINTR) è cuntinueghja oghje, hà ospitatu sessioni interessanti. In u prugramma dopu meziornu di IFW'2, tematicu "Convergenza: Web3 è Web24 Worlds Coming Together", chì hè statu seguitu cun grande interessu in tuttu u ghjornu, Vice Governatore di a Banca Centrale di a Republica di Turchia, Prof. Dr. Hatice Karahan è u scrittore storicu Prof. Dr. E sessioni di İlber Ortayli sò state in prima.

U Vice Governatore di u Bancu Centrale, u Prof., hà dichjaratu chì i sviluppi in i tecnulugii finanziarii anu un postu assai impurtante in l'agenda di tutti i banche cintrali, cumpresu u so propiu. Dr. In u so discorsu, chì hà assistitu via cunnessione in linea da Washington, Karahan hà datu infurmazioni nantu à u travagliu chì anu fattu nantu à u sughjettu cum'è u Bancu Centrale. Dichjarà chì i banche cintrali sò in prima linea di a digitalizazione cum'è istituzioni chì vigilanu a stabilità finanziaria, Karahan hà dettu: "Ogni sviluppu tecnologicu chì affetta l'architettura monetaria porta novi benefici è risichi. À questu puntu, cum'è banche cintrali, simu rispunsevuli di assicurà a stabilità è a sicurità di soldi è pagamenti. "Hè assai impurtante per esaminà u rolu in evoluzione di i banche cintrali da questa perspettiva", disse, aghjustendu chì in u campu di e tecnulugii finanziarii, i banche cintrali duveranu fucalizza nantu à dui punti principali: "incuragisce è aduttà l'innuvazione" è "riduce i risichi per assicurà a stabilità finanziaria ".

Intitulatu "L'urighjini di a finanza è l'ascesa di a civilisazione" sohbet Hà rispostu à e dumande di KOOP Ventures Partner Fundatore Mustafa Baltacı in u prugramma. Evaluating currencies digitale è i rigulamenti nicissariu nant'à stu sughjettu, oltri ca comu l 'approcciu 'decentralization' bisognu, da a so propria perspettiva, Prof. Dr. Ortayli hà nutatu chì ùn trova micca adattatu per utilizà a tecnulugia in u mondu d'oghje per "creà comodità" invece di aumentà a cunniscenza di l'umanità. Ricordendu chì i Monguli furnì a sicurità di e so caravane cummerciale in cambiu di "soldi", Ortayli hà dettu: "Quandu avemu vistu a storia di l'ecunumia, vedemu chì i sviluppi più impurtanti ùn eranu micca furniti da" computer ".

U secondu ghjornu di Istanbul Fintech Week cuntinueghja cù un prugramma di sessione più intensu. Oghje, e sessioni sò tenute in l'avvenimentu sottu u Summit di Finanza Digitale, Women in Fintech Summit è Fintech for Business Summit Summit.