I Pacienti di Trasplante di Organu ùn ponu truvà un ospedale per u trattamentu! 

I Pacienti chì anu ricivutu trasplante d'urgani anu dichjaratu chì anu avutu grandi difficultà à truvà un ospedale per u trattamentu."Ùn duveranu micca questi organi sopravvive?"
I malati di trasplante d'urganu, chì devenu esse sottu à a tutela di un duttore per tutta a so vita per mantene l'organi chì li mantenenu vivi, anu una grande difficultà à truvà un ospedale induve ponu esse seguitu un annu dopu à u trasplante. I Pacienti dumandanu: "Ùn deve micca sopravvive i nostri organi?" L'Associazione Solidarità di Trasplante d'Organi è Dialisi Pınar Dülger, parlendu à l'Agenzia di News di Scienza è Salute, hà dettu chì u prublema hè vitale.

L'Associazione Sulidarità di Trasplante d'Organi è Dialisi svolge un travagliu impurtante nantu à a donazione di l'organi è u trasplante d'organi.

I Pacienti Trasplantati ùn ponu micca truvà un ospedale per u trattamentu in u 2u annu di trasplante, ci hè un ospedale privatu chì dumanda 13 mila per notte
Dülger hà dettu: "Aghju avutu una cirurgia di trasplante di rene in un ospedale di catena in Istanbul. In u primu annu, anu ricivutu solu tariffi d'esame è ùn anu micca ricevutu pagamentu per trattamentu inpatient. In ogni casu, in u secondu annu (2016) anu cuminciatu à carricà una tarifa di notte. Sfurtunatamente, l'uspitali chì attualmente realizanu a cirurgia di trasplante dumandanu l'uspitalisazione è i tariffi d'esame da i pazienti trasplantati d'urgani in u secondu annu di trasplante. "I pazienti trasplantati anu difficultà à pagà i tariffi di trattamentu chì righjunghjenu 10-13 mila TL per notte".
Ùn anu micca diritti legali per riceve differenzi o cuntributi
"Legalmente, i trapianti di l'organi è i malati di cancro ùn sò micca obligati di pagà alcun copagamentu in ospedali privati. A causa di sti tariffi caricati da l'uspitali privati, i pazienti chì ricevenu trasplante d'urgani facenu u risicu di perde i so organi perchè u so trattamentu hè disturbatu o ritardatu. Perchè cercanu di truvà u centru di trattamentu andendu da l'uspidale à l'uspidale ".
L'università è i spitali publichi dicenu: "Ùn pudemu micca cura di i pazienti senza trasfirili".
"Alcuni ospedali universitarii è publichi alluntananu i pazienti dicendu: "Ùn ci importa micca i pazienti chì ùn avemu micca trasferitu". "Aspittemu chì u Ministeru di a Salute è l'Istituzione di a Seguretat Soziale truvà una suluzione à stu prublema chì mette in periculu a vita di i pazienti trasplantati".

I Pacienti anu da vultà à u settore privatu per via di prublemi incontrati durante i prucessi di chirurgia di donazione d'urgani è trasplante

"U numeru assai bassu di donazioni d'organi è notifiche di morte di u cervellu in Turchia, a mancanza di un staffu espertu abbastanza per realizà i prucessi di pre-trasplante, trasplante è post-trasplante in parechje università è ospedali statali, è i prublemi in a vita per vive. i prucessi di trasplante spinghjanu i pazienti chì aspettanu chì l'organi si sottoponu à u trasplante in spitali privati. È dopu à questu, i prublemi di seguimentu di i pazienti cumincianu.