I dirigenti di l'esportazione di l'industria di l'aria condizionata sò stati premiati

L'Associazione Esportatori di l'Industria di l'Aria Condizionata (İSİB) hà presentatu i so premii à e cumpagnie chì anu più esportatu in u settore in 2023 è 2022, dopu à l'Assemblea Generale Ordinaria 2023.

L'Associazione esportatori di l'industria di l'aria condizionata (İSİB), chì cuntinueghja a so attività à piena velocità cù u scopu di riunisce tutte e cumpagnie esportatrici chì operanu in u settore di l'aria condizionata sottu un tettu è aumentà u putenziale di esportazione di u settore, hà tenutu a so riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria in Ankara. u 18 d'aprile. Dopu à a riunione, hè stata tenuta a Cerimonia di Premiazione di i Leader di l'Esportazione, induve l'imprese in u settore di l'aria condizionata sò state premiate in 23 categurie diverse. Parlendu à a ceremonia induve i premii sò stati attribuiti à e cumpagnie chì anu ghjucatu un rolu efficace in l'esportazione di i prudutti di l'industria di l'aria condizionata è chì anu fattu u più esportatu in 2022 è 2023, u presidente di İSİB, Mehmet Şanal, hà dettu: "Eramu orgogliosi di ghjunghje u nostru scopu di esportazione. 7,2 per centu questu annu. "U nostru scopu in 2024 hè di ottene 8 miliardi di dollari di esportazioni, 7,8 per centu più altu ch'è questu annu", disse.

A riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria di İSİB, a putenza globale di l'industria turca di l'aria condizionata, hè stata ghjovi, 18 d'aprile, cù una larga participazione. À l'Assemblea Generale, mentre chì u statu attuale di u settore hè statu evaluatu, sò stati determinati strategie futuri è novi miri. Mehmet Şanal, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, in a so presentazione à l'Assemblea Generale; Mentre evalueghja u settore di l'aria condizionata è trasmette l'ultimi sviluppi, hà enfatizatu chì anu u scopu di cultivà u settore è di aumentà a so cumpetitività internaziunale cù suluzioni innovatori è sustinibili. À a Cerimonia di Premiazione di i Leaders di l'Esportazione 2023, tenuta in u stessu ghjornu di a riunione di l'Assemblea Generale Ordinaria, e cumpagnie chì anu fattu u più esportatu in u settore di l'aria condizionata in 2022 è 2023 sò stati premiati in diverse categurie. I membri di u Cunsigliu di Amministrazione è di l'Auditori di l'İSİB, i membri di u cunsigliu di e cumpagnie, i dirigenti prufessiunali è attori di l'industria anu assistitu à a cerimonia di premiazione.

Mehmet Şanal, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di İSİB, hà fattu e seguenti dichjarazioni annantu à a cerimonia di premiazione: "L'industria turca di l'aria condizionata hà chjusu l'annu 2023 cù esportazioni di 7,2 miliardi di dollari. Mentre l'espurtazioni di u settore anu righjuntu un altu di tutti i tempi, u rapportu di l'espurtazioni à l'impurtazioni era di 90 per centu. U livellu di l'esportazione chì vulemu ghjunghje cum'è settore in 2024 hè di 7,8 miliardi di dollari. Cum'è l'industria di l'aria condizionata, avemu u scopu di ottene una parte di 1,5 per centu di l'espurtazioni mundiali. Vogliu ringrazià i capi di l'esportazione di u settore chì anu cuntribuitu à sta tavola di successu. U vostru successu eccezziunale hè assai preziosu per l'industria turca di l'aria condizionata per avè una voce più grande in l'arena glubale è per sperimentà una crescita globale. Quist'annu, cum'è in l'anni precedenti, faremu megliu inseme è cuntinuemu à travaglià decisu per cuntinuà u rendimentu successu di a nostra industria ".