I moschiti ùn saranu micca un incubo in Izmir!

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so lotta contru i moschiti in tuttu l'annu. Contra l'aumentu di a pupulazione di zanzara per via di l'impattu di a crisa climatica, u travagliu di disinfezione hè realizatu cù 30 squadre cumposti da 300 persone in 380 mila punti in 27 distretti, utilizendu e tecnulugia d'oghje.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja a so lotta contru i pesti, in particulare i mosquitos, senza interruzzione. Luttendu intensamente contr'à l'aumentu di a pupulazione di zanzara per via di a crisa climatica globale è di u cambiamentu di u regime di precipitazione, i squadre spray pesticidi à 30 mila punti in 12 distretti, 300 mesi à l'annu. I studii sò realizati cù u persunale 380, cumpresi biuloghi, chimichi, ingegneri alimentari è ingegneri agriculi. In più di scarafaggi, mosche domestiche, topi è pulci, precauzioni extra sò state pigliate contr'à u mosquito tigre asiaticu (Aedes albopictus), urigginariu di l'Asia Sudueste, chì hè una spezia particularmente invasiva è si adatta à e cundizioni di vita in cità.

A crisa climatica hà affettatu a pupulazione di a mosca

L'ingegnere agriculu Sedat Özdemir, capu di squadra in l'Unità di Controlu Vettore di a Direzzione di u Branch di Prutezzione è Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà dichjaratu chì a temperatura media annuale di Izmir hè di 15 gradi Celsius, è cù l'effettu di questu, tali criaturi cuntinueghjanu u so sviluppu ogni mese. di l'annu. Spieghendu chì u cambiamentu climaticu affetta l'adattazione di parechje cose viventi, Sedat Özdemir hà dettu: "Cù l'effettu di u cambiamentu climaticu, hè pussibule di vede parechje spezie diverse. Inoltre, ancu i criaturi chì ùn devenu esse prisenti durante i mesi di l'invernu ponu sopravvive. "Perchè i cambiamenti di i regimi di precipitazione è e temperature cambianti permettenu à tali criaturi di truvà abitati", disse.

I nostri citadini duveranu ancu piglià precauzioni

Özdemir hà dichjaratu chì spessu realizanu travaglii di disinfezione in spazii cum'è pozzi, fosse settiche è griglie di pioggia, in particulare in acque stagnanti, è hà dettu:

"Cuntinuemu u nostru travagliu senza interruzzione, ma hè ancu necessariu chì i citadini piglianu precauzioni quì. In più di i lochi induve travagliammu, ci ponu esse spazii induve l'animali viventi ponu ripruduce. Per esempiu, puddles in gardens, water left in pots o buckets in front of doors sò zoni induve e larve ponu crià. L'acqua ùn deve esse micca lasciata in questi lochi o questa acqua deve esse cambiata spessu. "Pudemu ottene risultati più riesciuti se i nostri citadini piglianu precauzioni individuali in tali spazii chì ùn pudemu micca vede".

I medicini chì ùn dannu micca l'ambiente è a salute umana sò usati

Ricordendu chì e droghe aduprate ùn dannu micca l'ambiente è a salute umana, Sedat Özdemir hà dettu: "Travagliemu cù u nostru veiculu anfibiu in spazii chì ùn pudemu micca ghjunghje fisicamente. Usemu larvicidi biologichi chì ùn minaccianu micca a salute publica o dannu à l'altri cose viventi. Pruvemu ancu di riduce a pupulazione di mosche domestiche cù trappule per mosche. Luttemu contr'à e criature chì trasmettenu malatie à l'omu. I medicini affettanu solu questi tipi di criaturi. "Ùn facemu micca dannu à altre spezie viventi", disse.