I participanti di a Flottilla di Libertà per a Palestina sò in Mardin 

A Flotilla Internaziunale di Libertà, chì si metterà à furnisce l'aiutu umanitariu à Gaza, hà scontru cù i vuluntarii di l'IHH in a filiale Mardin IHH.

A flotta di aiuti, furmata da parechje organizzazioni non governative di 12 paesi, include u ghjurnalistu Nezir Güneş da Mardin, u presidente provinciale di Memur-Sen Abdulselam Demir, u Manager IHH Hamdullah Aşar è İsmail Send, chì serve in u settore di a salute.

A FLOTTA DI ASSISTENZA PARTA DA TUZLA SHIPYARD

Un gruppu di 12 persone da Mardin, chì si uniscerà à a Nave Mediterranea, chì hè prevista à partita da Tuzla Shipyard u venneri è sarà unitu da a Coalition International Freedom Flotilla, furmata da parechje organizzazioni non governamentali di 4 paesi, hà visitatu Mardin IHH. .

U presidente di a filiale di Mardin IHH, Sabri Deniz, chì hà introduttu l'attivisti in u gruppu chì si sò riuniti cù i Voluntarii di l'IHH quì, hà dettu in u so discorsu quì, "A flotta di a libertà cuntinueghja a so preparazione per piglià millaie di tunnellate d'aiutu umanitariu in a strada, cù u participazione di decine di paesi è centinaie di persone. I nostri amichi di Mardin seranu ancu cun noi. I participanti di più di 30 paesi di diverse professioni, cumprese i ghjurnalisti, i medichi, l'avucati, i prufessori è e casalinghe, seranu in a Flottilla di a Libertà. Cum'è IHH, avemu fattu grandi sforzi per furnisce l'aiutu umanitariu, in particulare à Gaza, dopu à u genocidiu è u massacru chì hà cuntinuatu in a regione da u 7 ottobre. Semu onorati di attivà sta flotta oghje. Mentre mandemu a nostra nave in Gaza, continueremu à chjamà Israele crudele in a voce più alta. Ùn rinunceremu micca à u nostru scopu di a Moschea Libera Al-Aqsa. Noi, cum'è i nipoti di Saladinu è Sultan Abdulhamid Khan, ùn resteremu micca silenziu. "Continueremu à pricà è gridà finu à chì i navi ghjunghjenu à Gaza, furnisce l'aiutu à i musulmani oppressi è onorati è tornanu". disse.

Dopu, l'attivisti anu fattu un brevi discorsu chì esprimenu i so sentimenti.

À a fine di u prugramma, l'accademicu palestinianu Prof. Dr. Abdulfettah Al-Awaisi hà fattu un discorsu annantu à Ghjerusalemme, Gaza è a Flotta.

In u so discorsu, Al-Awaisi hà felicitatu l'Attivisti di Mardin chì andaranu in Gaza è hà datu qualchì infurmazione à i participanti nantu à a regione, u prucessu è Gaza.