I picculi siti industriali si muvianu in Trabzon!

U sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon, Ahmet Metin Genç, hà annunziatu chì u prucessu di "Relocation of Small Industrial Sites" hà iniziatu è hà dettu chì questi travaglii seranu realizati meticulosamente in u periodu à vene.

Agendu cù u scopu di sviluppà Trabzon è di priservà l'integrità estetica di a struttura di a cità, u sindaco metropolitanu Ahmet Metin Genç hà pigliatu l'azzione per u Prughjettu di Traslocazione di i Piccoli Siti Industriali, chì hè unu di i primi 3 grandi prughjetti determinati, appena hà pigliatu. In questu cuntestu, u sindaco Genç hà scontru cù u Segretariu Generale Gürkan Üçl, u Vice Sicritariu Generale Erdoğan Beder, Cunsigliu di u Presidente Mustafa Yaylalı, Presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di SS All Industries Small Industrial Site Building Cooperative Gökçen Alemdaroğlu, Vicepresidente di u Cunsigliu di I direttori Mustafa Pehlivan, i membri Ömer Çavuş è Mehmet Kör.

INIZIU U PROCESSU DI TRASFORMAZIONE

Dichjarà chì i passi impurtanti sò stati fatti nantu à u futuru di i picculi siti industriali, u sindaco Genç hà dettu: "Avemu avutu una riunione impurtante nantu à u trasferimentu di i picculi siti industriali, chì hè unu di i prughjetti 3 chì avemu concentratu meticulosamente da u mumentu chì avemu pigliatu. uffiziu. Ci sò circa 65 imprese indipendenti in 5 siti separati chì saranu spustati in una zona di 1700 ettari. Questa zona pò esse facilmente accessibile da Maçka è Kanuni Boulevard. Avemu principiatu un prucessu di trasfurmazioni impurtante. Avemu discututu u prublema strettamente cù i rapprisentanti di i nostri picculi siti industriali. Avemu avutu prima una riunione cù a participazione di u nostru Ministru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, u sgiò Mehmet Özhaseki, è i rapprisentanti di tutte l'istituzioni pertinenti. "Sperendu, agiscenu inseme, ghjunghjemu u nostru scopu è cù stu travagliu, furniremu un ambiente di travagliu più còmode per i nostri cummercianti è impiegati chì servenu in cundizioni insalubre", disse.

TRABZON GUATCHÀ UNA NOVA IDENTITÀ

Dichjarà chì daranu à l'est di a cità una nova identità cù a custruzzione di una zona residenziale orientata à u cummerciu è u turismu, u sindaco Genç hà dettu: "Faremu a nostra cità una di e cità di marca di u futuru cù un disignu degnu di Trabzon. L'attitudine pusitiva di i nostri cummercianti in picculi industrii in questu travagliu ci motiva ancu più à ghjunghje u nostru scopu. "In u prossimu periodu, compieremu e cunsultazioni cù TOKİ, i ministeri è l'istituzioni pertinenti è tenemu una riunione più cumpleta cù tutti i nostri cummercianti", disse.

SEmu TUTTI PRONTI A FÀ A NOSA PARTE

Gökçen Alemdaroğlu, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di SS All Industries Small Industrial Site Building Cooperative, chì era presente à a riunione, hà dettu: "Semu felici di cumincià à travaglià annantu à u prugettu chì avemu aspittatu è travagliendu dapoi anni. Semu tutti pronti à fà a nostra parte per u prugettu, chì hè l'aspettativa di i nostri cummercianti è impiegati. "Vulemu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana di Trabzon Ahmet Metin Genç, chì hà cuminciatu à travaglià rapidamente nantu à sta questione".