I prezzi di u latte crudu anu aumentatu di 10 per centu

U Cunsigliu Naziunale di Latte (USK) hà annunziatu chì cù l'ultimu regulamentu nantu à u prezzu di ricunniscenza di u latte crudo, hè statu determinatu cum'è 14,65 lire per litru. Sta decisione entrerà in vigore da u 1 di maghju è u prezzu attuale serà aumentatu da 8,5 per centu.

USK hà u scopu di sustene i pruduttori rivisendu u prezzu chì hà stabilitu cum'è 22 lire per litru u 13,5 di ghjennaghju. Stu aumentu affetterà i prezzi micca solu di u latti crudu, ma ancu di altri prudutti di latti, cum'è u furmagliu è u iogurtu. I prezzi novi seranu riflessi nantu à i scaffali di u mercatu in maghju.

  • U novu prezzu era basatu annantu à u latti di vacca crudu cù 3,6 per centu di grassu è 3,2 per centu di cuntenutu di proteina.
  • In più di i pruduttori, i pagamenti supplementari seranu fatti per u raffreddamentu, u trasportu è altre spese operative.
  • Per ogni cambiamentu di 0,1 in i rapporti di grassu è di prutezione, una diferenza di 22 centesimi serà applicata.

I funzionari di l'USK anu dichjaratu chì u prezzu di ricunniscenza di u latte crudo pò esse rivalutatu in u futuru in cunfurmità cù i costi è e cundizioni di u mercatu.