E persone di Izmir si sò incontrate à u Kite Festival

L'alegria di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è a Ghjurnata di i zitelli hè stata vissuta in Bornova à a Festa Tradizionale di Kite urganizata da a Comune di Bornova.

U Festival di Kite, chì hà iniziatu cù una marcia di corteggiu in a quale u sindaco di Bornova Ömer Eşki hà participatu cù a so moglia Beste Eşki è a so figliola Asya Tuna, hà riunitu micca solu i residenti di Bornova, ma ancu migliaia di citadini di tutta Izmir in Aşık Veysel Recreation Area.

In parte di u festivale, cibi sò stati distribuiti à i zitelli è cibi nostalgichi è divertenti cum'è pasta è caramelle di cuttuni sò stati pruposti. L'attività di pittura di faccia sò state ancu realizate in a zona induve i pagliacci intrattenenu i zitelli. I travaglii sò stati stabiliti, sò stati urganizati cuncorsi di basket, di penalità è di dard.

Indirizzendu i citadini in l'area di u festival, u sindaco Ömer Eşki hà dettu: "Felice 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli. Oghje hè una festa assai bella chì u nostru Atatürk hà prisentatu à i nostri figlioli cù u stabilimentu di u nostru parlamentu. Ci vulia à fà sta festa ancu più bella. A cosa più bella in u mondu hè di vede a faccia di i zitelli sempre sorridenti. Sfurtunatamente, cose assai pessime si succèranu intornu à noi, soprattuttu in Palestina, ma u nostru paese hè statu un'isula di pace per un seculu grazia à a lotta di Gazi Mustafa Kemal Atatürk è i so cumpagni d'arme. "In questu sensu, cummemurà u Gran Atatürk, chì ci hà datu stu bellu paese, è i nostri martiri è veterani cun rispettu è gratitudine", disse.