I scientisti chinesi anu trovu 46 laghi subglaciali in l'Antartida orientale!

Utilizendu un metudu di analisi innovativu, i scientisti chinesi anu scupertu 46 laghi subglaciali sottu a capa di ghiaccio chì copre a superficia in l'Antartida Est (Polu Sud).

A regione di u Polu Sud hè cupartu da una grande capa di ghiaccio cù un grossu mediu di 2,400 XNUMX metri è ci sò parechji laghi sottu à sta strata. Sicondu Tang Xueyuan, capu di un gruppu di ricerca in l'Istitutu di Ricerca Polare di Cina (PRIC), sti laghi sò stati furmati sottu a strata subglaciale per funnu i flussi di ghiaccio nantu à e rocce di detriti di u fondu di u mari.

Studià i laghi subglaciali in l'Antartida hè estremamente impurtante per capiscenu a dinamica di a calotta di ghiaccio, i prucessi sedimentarii, i cicli geochimici subglaciali, è ancu l'evoluzione di a vita, Tang hà dettu.

A ricerca in quistione hè stata realizata da e squadre di l'Istitutu di Ricerca Polare di Cina, l'Università di Geosciences Chine (Wuhan) è l'Università Meridionale di Scienza è Tecnulugia. Per d 'altra banda, sicondu i dati statistici attuali, i scientisti in u mondu anu finu à avà trovu un totale di 675 laghi subglaciali sottu à u ghjacciu in l'Antartida, è 3 d'elli sò stati ghjunti cù successu da a perforazione è sò stati pigliati campioni.