Antalya Nostalgic Tram Expeditions hà cuminciatu di novu

A Municipalità Metropolitana di Antalya hà eliminatu l'ostaculi eliminendu a diferenza di elevazione nantu à a linea di tram in Piazza Cumhuriyet.

A Municipalità Metropolitana di Antalya cuntinueghja u so travagliu per risponde à i bisogni di e persone disabili. In questu cuntestu, l'ostaculi sò stati eliminati eliminendu a diferenza di elevazione nantu à a linea di tram in Cumhuriyet Square. Cù u regulamentu, i citadini disabili è altri gruppi svantaggiati puderanu muvimenti più cunfortu è sicuru in u trasportu urbanu.

A piazza di a Republica hè stata urganizata

I travaglii iniziati da u Dipartimentu di l'Affari Tecnici di a Municipalità Metropolitana di Antalya nantu à a linea di tram nostalgica di Cumhuriyet Square sò stati finiti. A causa di a diferenza di elevazione in Cumhuriyet Square, i persone disabili anu avutu difficultà per ghjunghje in questa zona. Cù a fine di u travagliu, e difficultà di l'individui disabile per ghjunghje à a Piazza di a Republica sò state risolte. Cù a fine di u travagliu, i servizii di tramvia di nostalgia trà l'Abattoghju è u Museu hà cuminciatu.

A cità senza barriere Antalya

Mehmet Karavural, presidente di l'Antalya Branch of the Turkish Disabled Persons Federation, hà dettu chì u travagliu realizatu in Cumhuriyet Square hè assai impurtante per i citadini disabili. Karavural hà dettu: "I nostri citadini disabili anu avutu difficultà à attraversà a Piazza di a Republica da quandu hè stata custruita. u nostru presidente Muhittin BöcekAvemu trasmessu e nostre richieste è un studiu hè statu cuminciatu quì. Attualmente, Cumhuriyet Square hà una struttura integrata. In più di eliminà a diffarenza di elevazione nantu à a linea di tram, e linee di guida per i visivi anu ancu rinnuvatu. Tuttu u mondu, sia disabilitatu o micca, deve esse capace di utilizà a cità. "Questi studii sò assai impurtanti per rende accessibile spazii inaccessibili per i nostri citadini disabili", disse.

Grazie à u sindaco Böcek

Ragıp Ali Yaman, con disabilità visuale, hà dettu chì u travagliu realizatu era un bonu travagliu sia per i citadini disabilità visualmente sia per caminari. Yaman hà dettu: "I pavimenti quì eranu assai alti prima. Sta situazione hà purtatu difficultà per i visivi. Ùn pudemu micca attraversà a strada senza aiutu. Pudemu trip è falà. Hè ancu peghju quandu pensemu à i nostri amichi in sedie à rotelle. Cù u travagliu fattu, l'ostaculu quì hè statu superatu assai bè. Grazie à u travagliu fattu, u nostru presidente Muhittin Böcek"Ti ringraziu", disse.