I travaglii di salvezza cuntinueghjanu in l'accidentu di a funivia di Antalya

U Ministru di l'Affari Interni, Ali Yerlikaya, hà dichjaratu chì 19 persone in 137 cabine intrappulate in u funiculu in Antalya sò stati evacuati cù successu, è l'evacuazione di 5 persone in 29 cabine cuntinuò.

U Ministru Yerlikaya hà nutatu chì i sforzi di salvezza per i citadini intrappulati in a funivia cuntinueghjanu senza interruzzione è hà dichjaratu chì 19 persone in 137 cabine intrappulate sò state evacuate cù successu, è 5 persone in 29 cabine cuntinuavanu à esse evacuate.

Enfatizendu chì 4 elicotteri appartenenti à u Cumandante di a Guardia Costiera è 3 elicotteri appartenenti à u Cumandante Generale di a Gendarmeria anu attivamente servitu in i sforzi di salvezza, Yerlikaya hà cuntinuatu a so dichjarazione cum'è seguente:

"Un totale di AFAD, Comandante Generale di Gendarmeria, Organizazione di Pulizzia Turca, Comandante di Guardia Costiera, UMKE, ONG è brigate di u focu sò ghjunti in a regione; "607 persunale di ricerca è salvata, 8 elicotteri, 1 aereo militare di carica, 113 veiculi, 6 ambulanze è droni sò stati assignati".

Dichjarà chì i sforzi di salvezza sò realizati meticulosamente, Yerlikaya hà dettu: "U publicu serà infurmatu nantu à i sviluppi". disse.