I Stati Turchi sò nantu à a strada di unisce in u spaziu!

L'Organizazione di i Stati Turchi (TDT) face un passu impurtante per migliurà a cooperazione trà i paesi membri in u campu di u spaziu è u satellitu. Per questu scopu, hè statu decisu di stabilisce una squadra speciale di ingegneri per sviluppà un satellitu cumuni.

Vice-Sicritariu Generale di l'Organizazione di i Stati Turchi (TDT) Mirvokhid Azimov hà datu infurmazioni nantu à u travagliu realizatu in u campu di u spaziu è u satellitu.

Facendu una valutazione in Ankara, induve hè ghjuntu per a 3a Reunione di l'Agenzie Spaziali TDT in u scopu di a Conferenza di Tecnulugia Spaziale ospitata da l'Agenzia Spaziale Turca, Azimov hà dettu chì anu avutu una riunione assai produtiva è riescita.

Azimov hà dichjaratu ch'elli anu discututu assai prublemi ligati à l'esplorazione di u spaziu è accunsenu annantu à certi prublemi. Dichjarà chì anu ancu fattu valutazioni in quantu à u locu di a seconda manifestazione Space Camp Turkey, chì hè stata tenuta in Bursa l'annu passatu è hà ricevutu assai boni feedback, Azimov hà dichjaratu chì tali urganisazioni cuntribuiscenu à a cunniscenza di i ghjovani. Azimov hà dettu: "Per d 'altra banda, tali avvenimenti aumentanu a sulidarità è u sentimentu di crede in un futuru cumunu, permettendu à i ghjovani di riunite". disse.

Cube Satellite Project hè affidatu à una squadra speciale

Azimov hà dichjaratu chì l'annu passatu, cum'è TDT, anu furmatu un gruppu di travagliu tecnicu per realizà u "Cube Satellite Project" è hà dettu:

"Ora discutemu i risultati di l'attività di stu gruppu. À a riunione, avemu accunsentutu à furmà una squadra speciale di ingegneri per travaglià in u satellitu cumuni in nome di i stati turchi. Sta squadra cuntinueghja a so attività in u centru di ricerca in Kazakhstan. I nostri stati membri mandaranu i so ingegneri in Kazakhstan per inizià a so ricerca. U nostru scopu finale hè di lancià un cubesat in nome di TDT. "U nostru scopu cun questu hè di investigà e cundizioni ambientali in i nostri stati membri è di implementà alcuni studii".

"Eramu fieri chì Turchia hà mandatu u so primu astronauta in u spaziu"

Azimov hà dichjaratu chì, cum'è TDT, volenu ancu aumentà a cooperazione trà l'università è i centri di ricerca in a ricerca spaziale è hà dettu:

"Türkiye face una grande cuntribuzione à u sviluppu di a cooperazione spaziale in a nostra urganizazione. Eramu fieri chì Turchia hà mandatu recentemente u so primu astronauta in u spaziu. Avà mandaranu u satellitu Turksat 6A in orbita, è questu serà di sicuru benefiziu assai u paese. L'esperienza di Turchia in u campu di u spaziu serà assai utile per i nostri altri stati turchi. Türkiye hè pronta à sparte a so sperienza è a so cunniscenza ".