İSKİ Aumenta a capacità per l'acqua igienica

L'Amministrazione di l'Acqua è Fognaria di Istanbul (ISKI), una urganizazione ben stabilita di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM), hà stabilitu i fundamenti di u prugettu chì aumenterà a capacità di a Cumhuriyet Drinking Water Treatment Facility per assicurà un fornimentu d'acqua ininterrottu è igienicu. à a cità in u futuru è oghje.

A capacità esistente di 2 mila m348 / ghjornu di a facilità, chì hè prevista à costà 3 trilioni 720 milioni di TL è esse cumpletata in 3 anni, serà aumentata da 360 mila m3 / ghjornu cù a nova pianta di trattamentu di l'acqua potabile. Cusì, a capacità tutale di a facilità in u District di Çekmeköy Reşadiye serà aumentata à 1.080.000 m3 / ghjornu. "İSKİ Cumhuriyet Centrale di Trattamentu di l'Acqua Potabile, 2a Tappa, Cerimonia di inaugurazione di a custruzzione"; U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluHè statu tenutu cù a participazione di i parlamentari CHP Yunus Emre, Engin Altay, u sindaco di Çekmeköy Orhan Çerkez è u sindaco di Sancaktepe Alper Yeğin. À a cerimonia di inaugurazione, İmamoğlu è u Direttore Generale İSKİ Dr. Şafak Başa hà fattu un discorsu.

"I NOSTRI DIGI VISTI U LIVELLU PIÙ BASSU DI L'ULTIMI 22 ANNI L'ANNU PASSU"

Enfatizendu chì u prublema di l'acqua hè un prublema chì ùn deve mai esse trascurata per Istanbul, u sindaco İmamoğlu hà dettu: "Soddisfà i bisogni d'acqua di una cità cum'è Istanbul hè un grande prublema è una necessità. "À u stessu tempu, cum'è l'impattu di a crisa climatica chì avemu avutu in u mondu cresce nantu à a nostra cità, di sicuru, e misure chì avemu da piglià è i prughjetti chì avemu da esse realizatu in quantu à l'approvvigionamentu d'acqua diventanu assai più impurtanti".

Sottulineendu chì Istanbul hà avutu un prublema d'acqua in tutta a so storia, İmamoğlu hà dettu: "A nostra cità ùn hè micca una cità cù un grande fiume chì scorri à mezu à u centru. "A nostra cità hà veramente i principii di risponde à i so bisogni cullendu l'acqua è a pioggia, riservendula è presentendu à a cità", disse. Spartendu l'infurmazioni chì u tassu di occupazione in e dighe chì furnisce l'acqua à a cità hà vistu i livelli più bassi in l'ultimi 22 anni l'annu passatu, İmamoğlu hà dettu: "Di sicuru, sta tendenza ùn hè micca specifica solu per l'annu passatu. Questu hè un periodu chì pò accade à noi in ogni mumentu. Sfurtunatamente, u nostru paese è u nostru mondu sò assai affettati da a crisa climatica. E sfurtunatamenti, u nostru paese hè unu di i paesi chì facenu un travagliu problematicu in quantu à mostra sensibilità nantu à questu tema. Hè una grande rispunsabilità di tutti noi per riparà è migliurà questu. Avemu da affruntà a scienza. Ùn pudete micca risolve ogni prublema vultendu a spalle à a scienza. Ùn pudete micca risolve u prublema ignorendu i fatti. Quì simu, esattamente u cuntrariu; Descrivemu u nostru viaghju cù a scienza, e persone chì cunnoscenu stu campu, è istituzioni è urganisazioni chì anu sperimentatu u più altu livellu di applicazione tecnica. Pigliamu seriamente u prublema di l'acqua di Istanbul. In questu rispettu, avemu travagliatu cù una perspettiva à longu andà. I nostri prughjetti assai intensi è investimenti cuntinuavanu in questa direzzione per 5 anni. "Cuntinuerà da avà". disse.

MELEN DAM AND CANAL DAW ATTENTION À ISTANBUL

İmamoğlu hà dichjaratu chì Istanbul hà dui prublemi chì devenu esse attenti è cunnisciuti, in u quadru di sta questione, chì affettanu profondamente a nostra vita, è hà dettu: "Unu d'elli hè u destinu di a diga di Melen, chì u nostru Direttore Generale hè ancu. spressione. Un altru hè u prublema di u Canal Istanbul, chì sfurtunatamente hè insistitu è ​​quelli chì sprimenu questu ogni ghjornu durante i periodi elettorali sperimentanu, tra virgolette, "perdita di memoria". Questi dui prublemi sò critichi per Istanbul. Sti dui prublemi ùn devenu mai esse trascurati è seguiti per Istanbul; Dui prughjetti, unu di i quali deve esse cumpleta subitu è ​​una tavula deve esse stabilitu cù un altu livellu di cuuperazione, è l'altru ùn deve mai esse purtatu per e porte di Istanbul. In questu rispettu, u prucessu di Melen Dam, chì hà iniziatu cù a decisione di u Cunsigliu di i Ministri in u 1989 è hè statu fattu cum'è un passu impurtante per truvà una suluzione permanente à u prublema di l'acqua di Istanbul, hè a decisione più impurtante presa in l'ultimi 20 anni, è a so fundazione hè stata pusata in l'iniziu di l'anni 2010, è hè stata cumpletata in u 2016. "Mentre si duvia esse annunziatu chì l'apertura di a diga di Melen hà da esse, sfurtunatamenti, quandu avemu pigliatu u compitu è ​​l'avete esaminatu, alcuni errori critichi di u prugettu. sò stati fatti, è u corpu di a diga finita hè diventatu inutilizabile cù crepe à u più altu livellu, è u so destinu hè diventatu incertu da oghje ", disse.