Istanbul è Belgradu si sò incontrati in "Guerra è Pace"

I Teatri di a Città Metropolitana di Istanbul anu prisentatu a dramma "Guerra è Pace" à l'audienza di Belgradu in u quadru di a cooperazione internaziunale cù u Teatru Dramaticu Jugoslavu.

I Teatri di a cità anu accoltu u 22 è u 23 di ghjennaghju, u XNUMX è u XNUMX di ghjennaghju, u teatru "King Oedipus" di u Teatru Dramaticu Jugoslavu à u Stage Harbiye Muhsin Ertuğrul. Dopu à l'invitu da Serbia, "Guerra è Pace" hà scontru cù l'audienza di Belgradu.

"Guerra è Pace", scrittu da Lev Tolstoy, adattatu da Eva Mahkovic, traduttu da Aslı Önal è direttu da Aleksandar Popovski, hè stata messa in scena à u Teatro Dramaticu Jugoslavu dumenica 21 d'aprile à 19.00.

U ghjocu, chì hè un passu impurtante in u sviluppu di e relazioni culturali trà Türkiye è Serbia, hà ricivutu piena marca da u publicu di Belgradu.

"Guerra è Pace" hà scontru cù l'audienza ungherese in u Teatru Naziunale di Budapest u ghjovi 1923 d'aprile, in parte di l'annu culturale celebratu mutualmente da Turchia è Ungheria in u 100 anniversariu di u Trattatu d'Amicizia Turco-Ungaria firmatu in u 18.

Ricivutu un invitu da l'11th MITEM International Theatre Meeting tenutu in Budapest, Ungheria, cunnisciutu cum'è unu di i più grandi festivali in Europa, IMM City Theatres hà participatu à u festival cù l'adattazione di l'opera immortale di Tolstoy War and Peace.