U Regnu Unitu Mandendu Refugees in Rwanda

U prugettu, chì prevede a deportazione di i richiedenti d'asili in Rwanda, diventerà legge dopu chì i membri di u parlamentu rinunziò à fà cambiamenti, aprendu a strada per e lotte legali in quantu à a deportazione di decine di persone chì cercanu l'asiliu.

Dopu una maratona "ping-pong" trà a Casa di i Cumuni è a Casa di i Lordi nantu à a legislazione chjave, u prugettu hè statu infine passatu u luni sera, cù l'uppusizione è i membri opposti chì cedevanu.

U prugettu hè previstu di riceve l'assensu reale marti. E fonti di l'Uffiziu di l'Interior anu dichjaratu chì avianu digià identificatu un gruppu di richiedenti d'asiliu cù rivendicazioni legali debbuli per stà in u Regnu Unitu chì saria parte di a prima tranche da esse mandata à l'Africa orientale in lugliu.

Sunak hà piazzatu u prugettu, chì vede i richiedenti d'asili chì arrivanu in u Regnu Unitu irregularmenti deportati à Kigali, à u centru di i tentativi di piantà e piccule barche chì attraversanu u Canale di a Manica.

U secretariu di l'Interior James Cleverly hà dettu chì era "un puntu di svolta in u nostru pianu di piantà e barche di rifuggiati".

"A lege impediscerà a ghjente di abusà di a lege usendu falsi diritti umani per impedisce a so deportazione", hà dettu James Cleverly nantu à e social media. Hè ancu chjaru chì u parlamentu di u Regnu Unitu hè sovranu, dendu à u guvernu u putere di ricusà e misure di bloccu temporale imposte da i tribunali europei.

"Aghju prumessu di fà tuttu ciò chì ci vole à apre a strada per u primu volu. Hè ciò chì avemu fattu. "Ora travaglia ogni ghjornu per inizià i voli". disse.

Intantu, u Direttore di Advocacy di u Cumitatu Internaziunale di Salvezza in u Regnu Unitu, Denisa Delić, hà dettu u luni: "Inveci di u passaghju di u prugettu di legge di sicurezza in Rwanda oghje, l'inviu di rifuggiati in Rwanda hè un approcciu inefficace, inutilmente crudele è costu.

"Piuttostu cà abbandunà e so rispunsabilità in u dirittu internaziunale, chjamemu u guvernu à abbandunà stu pianu sbagliatu è invece di fucalizza nantu à a creazione di un sistema di migrazione più umanu è ordinatu in u so paese". disse.