WHO ; "U Libanu accoglie 1,5 milioni di siriani"

U Dr Hanan Balkhy, Direttore Regionale di l'OMS per u Mediterraniu Orientale, hà finitu una visita di 2 ghjorni à Beirut, Libanu, a settimana passata, in un momentu di ostilità aumentate in a fruntiera sudu di u Libanu cù Israele.
U Ministeru di a Salute di u Libanu hà bisognu di un sustegnu seriu
Hè rapprisintatu a visita di u terzu paese di u Dr Balkhy in u so viaghju ufficiale in a Regione di u Mediterraniu Orientale di l'OMS da a so appuntamentu in ferraghju 2024. "U sistema di salute di u Libanu face parechje sfide, da l'ospitu di 1,5 milioni di rifuggiati siriani à i cunflitti in u sudu destinati à i travagliadori sanitari, strutture è ambulanze", disse Dr Balkhy. "U Ministeru di a Salute Pública è i so partenarii anu bisognu di sustegnu seriu è finanziamentu sustinibili. "Aiutà li à mantene risultati di salute pusitivi mentre perseguenu riforme di salute serà criticu", disse.

Tutti duveranu avè accessu à a salute chì anu bisognu

A dichjarazione di l'OMS hà dettu: "Altri sfide chì affruntà u sistema di salute includenu una carenza critica in a forza di travagliu di a salute, cumpresi i medichi è l'infermiera, è ancu i medicini, l'equipaggiu medicale è altre forniture di salute essenziale. Avemu bisognu di assicurà chì tutti quelli chì vivenu in u paese ponu accede à i servizii di salute basi chì anu bisognu, quandu è induve anu bisognu. Cume a tensione aumenta à a fruntiera miridiunali, l'OMS hà prestu à lancià un pianu di preparazione è preparazione in cullaburazione cù u Ministeru di a Salute Pública, i partenarii è i donatori. Un cumpunente chjave di u pianu di preparazione hè a preparazione di l'ospedali di riferimentu per furmà i furmatori prufessiunali di l'assistenza sanitaria in a cura di traumu clinicu, a gestione di massa di vittime, a gestione di emergenze psichiatriche è u sustegnu psicosociale di basa. In l'ultimi mesi 6, più di 125 prufessiunali di a salute da 3906 ospedali anu ricevutu una furmazione avanzata in a gestione di vittime di massa, cura di trauma è salute mentale. "Kits di traumu critichi è altre forniture essenziali sò dighjà stati dispiegati in ospedali in u Libanu Sud, mentre chì l'enfasi hè ancu pusata nantu à a continuità di i servizii essenziali per e persone spustate".

Impattu di i tagli di finanziamentu nantu à a salute

Direttore Regionale, Rappresentante di l'OMS in Libanu, Dr. Accumpagnatu da Abdinasir Abubakar, u Primu Ministru u Signore Najib Mikati è u Ministru di Salute Pùbblica Dr. Firass hà scontru cù Abiad. Strategii basi di salute per u paese è Dr. Anu discututu e 3 iniziative emblematiche di Balkhy in a Regione di u Mediterraniu Orientale, affruntendu l'accessu equità è a gestione efficace di a catena di supply, a forza di travagliu di salute è l'usu di sustanzi. Hà reiteratu l'impegnu di l'OMS per sustene u Libanu per superà e sfide di salute è custruisce nantu à e forze esistenti; Questu portarà benefici significati micca solu à a salute, ma ancu à l'ecunumia libanese. A delegazione di l'OMS hà scontru cù i partenarii è i donatori di e Nazioni Unite (ONU) in u Centru di Operazioni d'Urgenza di Salute Publica in Libanu supportatu da l'OMS per aiutà à gestisce u traumu di cunflittu, migliurà a coordinazione è gestisce e risorse. E cunsequenze gravi di i taglii di finanziamentu nantu à l'assistenza sanitaria sò state discusse. Sta situazione hè prevista per affettà micca solu u populu libanese, ma ancu i rifuggiati palestinesi è siriani ospitati da u paese.

Centru logisticu di l'OMS

U Dr Balkhy hà ancu scontru cù Imran Reza, u Coordinador Speciale Diputatu di l'ONU per u Libanu è ancu u Coordinador Residente è Umanitariu di u paese, per discutiri u rolu di l'ONU in u sustegnu di u guvernu è u populu libanese per superà e sfide è, più impurtante, per rinfurzà a capacità istituzionale è mantene. U secondu ghjornu di a missione, u Dr. Abiad è Dr. Balkhy hà visitatu u magazzinu farmaceuticu cintrali di u Libanu per inspeccionà i medicini acquistati cù u supportu di l'OMS è i kit di traumu mandati da u centru logisticu di l'OMS in Dubai, Emirati Arabi Uniti, prima di esse distribuiti. Ospedali di riferimentu in Libanu. U centru logisticu di l'OMS in Dubai risponde à emergenze sanitarie derivanti da a pandemia di COVID-19 è altre epidemie di malatie infettive, cunflitti è crisi umanitarie, disastri naturali è tecnologichi, è avvenimenti legati à u cambiamentu climaticu. Dapoi u 2018, u centru logisticu di l'OMS hà consegnatu più di 6 spedizioni per un totale di 141 tunnellate metriche, valutate in più di 185 milioni di $ US, à 12.000 paesi in tutte e 2000 regioni geografiche di l'OMS. "L'OMS hà sappiutu furnisce un sustegnu immediatu per a ricustruzzione di u magazzinu dopu l'esplosione di u portu di Beirut in 2020", disse u duttore Abiad. A capacità di u novu magazzinu oghje hè ottu volte ciò chì era prima di l'esplosione. U novu magazzinu hè dotatu di un Sistema di Gestione Logistica automaticu aghjurnatu, chì porta a gestione di i medicini è di i suminii medichi in u Ministeru à un novu livellu. Hà aumentatu a trasparenza, hà facilitatu a distribuzione finu à a dispensazione à u paziente è, sopratuttu, hà assicuratu u statutu vivu è aghjurnatu di i medicini in i magazzini è i centri di distribuzione di droghe di u Ministeru. Sistema di traccia è traccia di codice à barre 2D medico naziunale cù MediTrack