E persone di Izmir anu affollatu à İZKITAP Fest

İZKITAP Fest - İzmir Book Fair, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir, cuntinueghja à accoglie decine di millaie di amanti di i libri ogni ghjornu in Kültürpark. À a fiera urganizata cù u tema principalu di a "Litteratura per i zitelli", hè statu dimustratu un grande interessu in i stand di l'editorii, mentre chì l'amatori di i libri si formanu longu fila per avè i so libri firmati da l'autori chì leghjenu cun admirazione. Unu di l'invitati più populari di a fiera hè u Prof. Dr. Era Celal Şengör. L'amatori di i libri di tutte l'età, da 7 à 70, anu dimustratu un grande interessu in l'entrevista è l'avvenimentu autografu di Şengör.

İZKITAP Fest - Fiera di u Libru İzmir, ospitata da a Municipalità Metropolitana di Izmir è urganizata in cuuperazione cù İZFAŞ è SNS Fuarcılık, cuntinueghja à accoglie l'amatori di i libri in Kültürpark. L'avvenimenti, l'entrevista è e sessioni d'autografi chì sò tenuti in u scopu di a fiera sò ancu assai apprezzati. Unu di l'invitati più populari in u terzu ghjornu di a fiera era u Prof. Dr. Era Celal Şengör. Prof. Dr. Şengör hà dettu à a folla, principalmente composta da ghjovani, annantu à l'anni di a lotta naziunale, u geniu militare è amministrativu di Atatürk, è i rializazioni di a Republica.

"Celebrate u 23 d'aprile cun grande entusiasmu"

Enfatizendu chì l'unicu modu per a Turchia per diventà una parte di u mondu mudernu hè di seguità i passi di Ataturk, Prof. Dr. Celal Şengör hà dettu: "Atatürk hà salvatu a nazione da a servitù è hà datu a sovranità à a nazione. Dice chì l'autorità appartene à a nazione, hè per quessa ch'ellu hà apertu l'Assemblea Naziunale, per piglià decisioni cum'è nazione. Face parechje difficultà è opinioni opposti in u Parlamentu, ma malgradu tutte e difficultà, Atatürk ùn dissolve micca u Parlamentu. Ellu dice: "Va bè, u sultanu hè andatu, ma a nazione hè quì, dumandemu à a nazione". Ataturk hà pruvatu à sparghje l'industria in tutta l'Anatolia. A fabbrica di zuccheru hè in Turhal, a fabbrica di armi è munizioni hè in Kırıkkale. Atatürk vulia chì e persone anatoliane truveranu impieghi, travaglià è cunnosce u mondu mudernu. L'anu distruttu tutti, oghje u nostru paese ùn pò micca fà carta perchè anu chjusu Seka. A carta hè un pruduttu impurtatu. Oghje, ùn pudete più manghjà u granu ch'e aghju manghjatu in a mo zitiddina. Manghjemu u famusu granu di l'USA. Hanu distruttu a nostra agricultura. Aspittemu mesi per ottene una visa, ùn avemu micca visa quandu eramu studienti. "Ùn anu micca datu visa avà", disse, dumandendu à quelli chì sò venuti à sentelu per cuntinuà à sustene i principii di Ataturk è per celebrà u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun grande entusiasmu u 23 d'aprile, l'anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale Turca.

Esperienza inspirante per e donne

Organizatu da Nodwin Gaming, "Hè una cosa di ragazza!" U prughjettu hè statu tenutu per a prima volta in Turchia à a Fiera di u Libru di Izmir. À l'avvenimentu, chì hà u scopu di aumentà l'interazzione di e donne in a sucietà enfatizendu l'ugualità di genere, e sessioni sò state realizate cù parlanti inspiratori in diversi campi. U prugettu hà u scopu di permette à e donne di scopre u so putenziale, di sviluppà si è di cuntribuisce à a sucetà. I visitori di a fiera anu dimustratu un grande interessu in e sessioni di parlanti custituiti da nomi spiciali in diversi campi cum'è carriera, moda, arte, sport, salute mentale è rispunsabilità suciale.

Nomi preziosi scontru cù i lettori

À l'İZKITAP Fest, a sessione "Archeologia in Izmir" urganizata da Publicazioni di a Municipalità Metropolitana di Izmir cù Akın Ersoy, Ersin Doğer, Mehmet N. Aytaçlar è Murat Tozan cum'è parlanti, Şükrü Erbaş è Harun Tutuş recital di poesia organizzata da Sakin Kitap, l'Associazione di Serviziu Civile. Parechji interviste è avvenimenti sò stati realizati, cum'è l'intervista di Şeyhmus Diken è Sunay Çatori nantu à a Proiezione di documentarii Longing di Ahmed Arif, è l'avvenimentu Dreamtime Tales di Sıla Topçam, urganizatu da İZKITAP. Autori cum'è Adora Yağmur è Beyza Alkoç anu ancu scontru cù i so lettori in l'avvenimentu di firma in İZKITAP Fest.

İZKITAP Fest, induve l'ingressu hè liberu, continuerà à accoglie l'amatori di i libri trà 28 - 2024 finu à u 10.00 d'aprile di u 21.00.